3448
Sök

Norrköpingsbor, var händer det?

hater
656 Inlägg
21 augusti 2007
Trådstartare
Hooy!

På fredag flyttar jag upp till Nkpng för att plugga Lackeringsteknik i 1 år. Så nu måste man komma in i systemet där uppe samt skaffa nya polare.

Jag undrar då var allt händer i Norrköping? Är mest intresserad av race och träffar, men finns det fler roliga aktiviteter som kan göras på 4 hjul, så fram med de. lol

Kan ju passa på att fråga ifall det finns någon bra lokal plåtverkstad som är erfarna av att sammarbeta med bilprojekt eller som är allmänt kända som duktiga inom plåt. Kommer behöva lite plåt till mitt projekt till nästa säsong.. roll

Tack på förhand!

MVH
Masaru

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

2 644 Inlägg
21 augusti 2007
Sha smile Trevligt med mer folk till norrköping smile

Det första du ska göra är att bli meddlem på www.swespy.com bara norrköpingsfolk nästan bara bilar klockren sida smile

Sen 1 september är det en träff det är en träff varje månad i norrköpiung sen har bland anant bra ljud i bil spela högt tävlingar varranan vecka eller en gång i månaden hur det nu är smile

aja glid in på swespy.com och bli meddlem och kolla genom där och lägg en tråd i Introduktion och skriv att du ska flytta dit osv så kommer mass askriv aoch så smile

Johan Lindgren

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
21 augusti 2007
ähh lindgren hann före tongue ajja kan ju länka direkt till träffen som är snart.... http://www.swespy.com/forum/showthread.php?t=17356  smile

1 064 Inlägg
21 augusti 2007
Man kanske ska försöka att ta sig i kragen o åka in o kika lite tongue

Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".

hater
656 Inlägg
21 augusti 2007
Trådstartare
Tackar så mkt Lindgren! Ska lägga in en tråd nu på direkten där smile. Så det är en träff den 1:e varje månad eller? Kör ni inte race varje helg? hmm

Men ingen som vet nån plåtverkstad?

MVH
Masaru

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

2 644 Inlägg
21 augusti 2007
Masaru skrev:
Tackar så mkt Lindgren! Ska lägga in en tråd nu på direkten där smile. Så det är en träff den 1:e varje månad eller? Kör ni inte race varje helg? hmm

Men ingen som vet nån plåtverkstad?

MVH
Masaru

hehe inga problem smile Njae inte varje helg wink brukar alltid bli nått efter månadsträffen wink sen finns det ju lite annat smått o gott wink

Plåtverkstad vet jag inte riktigt med tongue

Johan Lindgren

Sök