6666
Sök

fredagens tistel

Sleeper
3 084 Inlägg
20 augusti 2007
jag skulle nog också lagt mig på signalhornet

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Colaberoende
1 219 Inlägg
20 augusti 2007
Lägg in en insändare i tidningen och hoppas att personen som körde framför dig läser detta samt med telefonnummer.

Risken att just denna personen läser detta är liten men man kan ju hoppas samt att han får sig en tankeställare och aldrig mer gör om det igen.

Mvh. Ena

349 Inlägg
22 augusti 2007
Trådstartare
ok jag kom hem idag och nu har min son kommit ur respiratorn och läget är stabilt

1 417 Inlägg
22 augusti 2007
Jag undrar vem som är idioten i sammanhanget. Hur kan du vara så dum att du åker med varningsblinker på i 110 km/h.
Herrn i bilen framför kanske trodde att du fått fel på bilen och behövde stanna, och eventuellet behövde hjälp på plats.
Hur fan ska han veta att din fru ska föda precis?
Var det tänkt att man skulle använda varningsblinker medan man åkte och hade brått skulle dom haft ett annat namn. Det är jag säker på.

Hoppas att din son mår bra i alla fall.

349 Inlägg
22 augusti 2007
Trådstartare
Holme skrev:
Jag undrar vem som är idioten i sammanhanget. Hur kan du vara så dum att du åker med varningsblinker på i 110 km/h.
Herrn i bilen framför kanske trodde att du fått fel på bilen och behövde stanna, och eventuellet behövde hjälp på plats.
Hur fan ska han veta att din fru ska föda precis?
Var det tänkt att man skulle använda varningsblinker medan man åkte och hade brått skulle dom haft ett annat namn. Det är jag säker på.

Hoppas att din son mår bra i alla fall.

han trodde säkert jag skulle stanna när jag låg 4cm från hans kofongare och när jag skulle köra om i andra filen så prejjade han mig

Sök