5829
Sök

Behöver tips på vad man mer kan göra med bilen...

ClubJDM
531 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
japp som sagt behöver tips på vad man mer kan göra med bilen för en så billig peng som möjligt;) vinge är på väg och fälgar kommer efter jul

MVH WaoW

Pulare
248 Inlägg
26 augusti 2007
Ett billigt sätt att få den lite tuffare är att sätta på ögonlock. Kostar inte många hundringar att köpa å lacka, eller om du är flitig att göra själv=)

ClubJDM
531 Inlägg
26 augusti 2007
Trådstartare
Zlasher skrev:
Ett billigt sätt att få den lite tuffare är att sätta på ögonlock. Kostar inte många hundringar att köpa å lacka, eller om du är flitig att göra själv=)

jo men alla man kollar på värkar ju itne ha någon passform:(

206 Inlägg
26 augusti 2007
Zlasher skrev:

Jag har lagt mina ögonlock i källaren....
Ett par kompisar har fått om besiktning och böter för ögonlock, besiktningen förstår inte varför.... tongue

Bigge
26 augusti 2007
För att få en bil som är orginal snyggare är nya fälgar helt klart viktigast. Det har du ju på G så nu har du Toning och Sänkning högst upp på listan. Så mycket mer än det behövs inte för att få en bil att bli markant mycket tuffare.. Lycka till! smile

275 Inlägg
27 augusti 2007
mrbad skrev:
Ett par kompisar har fått om besiktning och böter för ögonlock, besiktningen förstår inte varför.... tongue

jag har aldrig hört om nån som åkt dit på ögonlock...kanske om man tillverkar dem själv och täcker halva lysena smile
annars ska det ju inte vara nåt problem.

några sanningar som tål att tänkas på:
1.Winning an internet discussion is just like the special olympics, even though you win, you're still a retard.
2.Vi slutar inte leka för att vi blir gamla utan
Vi blir gamla för att vi slutar leka.

180 Inlägg
27 augusti 2007
Sätt på ett sportavgassystem, den kankse inte blir snyggare men de e jävligt gött. inte så dyrt heller.

Sök