3172
Sök

Piercingar =)

1 217 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
Jag har sett att det finns en tatuerings-tråd här så jag tänkte att en piercing-tråd kanske också skulle vara kul:)

Skriv/lägg upp bilder om ni har några piercingar:)

Själv har jag dock inga bilder men har snakebites med 1,6x10mm ringar samt en 1,6:a i tungan:)
Senast redigerat av Ksj (29 augusti 2007)

NissanMotorsport
29 augusti 2007
piercing i ögonbrynet.. för tredje gången..  tongue dom tidigare växte ur

Saabvilde!
1 708 Inlägg
29 augusti 2007
Ögonbrynet ! Syns på min bild, öronen med då ;D

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

1 217 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
SupraDupraFly skrev:

Du har inte funderat på att du använt "fel" sorts smycken? t ex smycken som inte är gjorda av titan som kroppen helt enkelt bara vill stöta bort.

811 Inlägg
29 augusti 2007
piercing i tungan.

165 Inlägg
29 augusti 2007
Har en plupp ovanför läppen big_smile

1 217 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
Netzki skrev:
Har en plupp ovanför läppen big_smile

Okej:D Vad är det för tjocklek?smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
29 augusti 2007
hade i ögonbrynet en gång i tiden men råkade fastna med ringen i kudden när jag sov sen så vände jag mig i sömnen så ni kan ju lista ut hur det gick, funderar på att ta i ögonbrynet igen faktiskt smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 217 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
hade i ögonbrynet en gång i tiden men råkade fastna med ringen i kudden när jag sov sen så vände jag mig i sömnen så ni kan ju lista ut hur det gick, funderar på att ta i ögonbrynet igen faktiskt smile

Det gjorde "lite" ont va?

NissanMotorsport
29 augusti 2007
Ksj skrev:
SupraDupraFly skrev:

Du har inte funderat på att du använt "fel" sorts smycken? t ex smycken som inte är gjorda av titan som kroppen helt enkelt bara vill stöta bort.

nja, haha.. men den jag har nu sitter där den ska iaf.. smile

1 217 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
SupraDupraFly skrev:
Ksj skrev:
SupraDupraFly skrev:

nja, haha.. men den jag har nu sitter där den ska iaf.. smile

Okej:) Personligen skulle jag vara lite rädd för att ta i ögonbrynet då det går syn-nerver i det området..

The world is mine
82 Inlägg
29 augusti 2007
Haft i ögonbrynet. Haft töjningar i båda öronen på från 0-4mm. Öronkanten också men den läkte aldrig ordentligt så den tog jag bort.

Har nu 1 ring i ena örat, 4 i de andra varav en sitter i innerörat. En Rook smile resten sitter i örsnibben. Har ingen bild på min egen i innerörat men den ser ut så här iaf om länken funkar tongue

http://content.answers.com/main/content … ercing.jpg

Bad like I wanna be

9 108 Inlägg
29 augusti 2007
Finns redan en sån här tråd wink Fortsätt gärna där: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=35499

Sök