Ge mig förslag på turbo bil för runt 30.000

Dawee
28 augusti 2007 · 194 Inlägg

Hej ! skall ju snart fylla körkort då och behöver ju såklart en bil:smile

Bilen skall ha turbo,
Ej volvo
Trimm/Styling skall finnas och vara lätt att få tag på
En rolig bil.

Crappy_punkrocker
28 augusti 2007 · 268 Inlägg

Saab 9000! köpte min för 30.000! trimm finns massor! dock inte så mkt styling men det är för att dom är toksnygga orginal!! big_smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!
melodic_death_metal
28 augusti 2007 · 622 Inlägg

ford probe finns med en turbo motor, o det finns mycket styling till den

Pillevinken
28 augusti 2007 · 406 Inlägg

Nissan 200s13 finns det många av och hur mycket trim som helst till smile

My way or the highway? I take both sideways
Aerodynamik ...
28 augusti 2007 · 7 120 Inlägg

Saab 900t

BennyC
28 augusti 2007 ·

volvo 740 TIC

WilYawn Golle
28 augusti 2007 · 448 Inlägg
James May: In other news.... I've fitted a fan!
RiNka
28 augusti 2007 · 252 Inlägg

Varför inte en 850 t5?

Volkswagen Vento "der Chef" (1995)
200Zebbe
28 augusti 2007 · 2 Inlägg

En 200 S13. går hyffsat med standard trim sen finns det hur mycket som helst om du vill gå "all in". Roligt med bakhjulsdrift är det ju oxå...smile

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
28 augusti 2007 · 5 753 Inlägg

audi s4, fina bilar smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
melodic_death_metal
28 augusti 2007 · 622 Inlägg

saab95aero skrev:
volvo 740 TIC

han ville inte ha volvo

steifan DR!FTT3KN!K3R
28 augusti 2007 · 10 427 Inlägg

Tror SAAB 9000 2.3t/T är vettigaste köpet i den prisklassen smile

Fast NG900 är ju jäkligt billiga annars.

Sampler
29 augusti 2007 · 60 Inlägg

200sx eller saab9000

V40 1.6 -00
charlz Jaha, vad kostar det den här gången?
29 augusti 2007 · 64 Inlägg

Saab 900 2.0T. Inte svåra att trimma. Styling däremot finns ju inte en uppsjö av. Realcar och dnstrading är väl typ allt. Är ju inte den mest populära modellen för styling du kan få tag i.
En japan om det är styling du sättre främst. Ska det åkas fort så en saab wink

Saab 900 "2.0T Nordic" (1997)
Nallen_sthlm Direktör
29 augusti 2007 · 305 Inlägg

wow fler som inte vet någe om bilar ser jag..... Saab har sjunkit bra i priserna nu och är väl det bästa om du ska få tag på trim ochså, bilen + tim ca 30 loppor, dock ska du ej köpa 2,3 liters motorn om du ska trimma, det ska vara 2,0 då dem har bättre prestanda för att klara av trim.... 2,3an är samma som 2,0 men är upp borrad från fabrik.... tål inte att trimma på samma sätt

Speed limit are only for pussy
Fredrik-79
29 augusti 2007 · 2 164 Inlägg

Nallen_sthlm skrev:
wow fler som inte vet någe om bilar ser jag..... Saab har sjunkit bra i priserna nu och är väl det bästa om du ska få tag på trim ochså, bilen + tim ca 30 loppor, dock ska du ej köpa 2,3 liters motorn om du ska trimma, det ska vara 2,0 då dem har bättre prestanda för att klara av trim.... 2,3an är samma som 2,0 men är upp borrad från fabrik.... tål inte att trimma på samma sätt

De är samma block till 2,0T som till 2,3T och de är bara slaglängden som skiljer.
Skillnaden mellan 2,0 och 2,3 beror på vilken effekt man vill ha.
Vill du ha mer på lågvarv är de 2,3 och mer på högvarv är de 2,0.
Men ska du trimma över 450 hk så är ju 2,0T att rekomendera.

MVH

F

Saab 9-5 SE (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang