Behöver tips!! Volvo 744 -86

Gaba_flumm
30 augusti 2007 · 130 Inlägg

Ska sätta på vinge!!
vilken är snyggast.. på en vit 744 -86a
vill gärna ha tips på annan styling me...

Senast redigerat av Gaba_flumm (30 augusti 2007)

Volvo 744 GL "White Lady" (1986)
Mattsvart
30 augusti 2007 · 195 Inlägg

Gaba_flumm skrev:
Ska sätta på vinge!!
vilken är snyggast.. på en vit 744 -86a
vill gärna ha tips på annan styling me...

En takvinge skulle nog va de bästa wink från V70 eller 850, du får dock bredda då dom är för kort tongue. eller så finns det att köpa färdiga takvingar tongue

Karl_Kravall Golfare
30 augusti 2007 · 164 Inlägg

Alltså..det är ju en smaksak..
ja tycker inte att det är snyggt med vingar på 740/760`s direkt alls..

men eftersom du antagligen tycker det så skulle ja nog rekommendera en lite diskret variant..
med andra ord; absolut ingen osthyvel.. wink

Gaba_flumm
30 augusti 2007 · 130 Inlägg

Karl_Kravall skrev:
Alltså..det är ju en smaksak..
ja tycker inte att det är snyggt med vingar på 740/760`s direkt alls..

men eftersom du antagligen tycker det så skulle ja nog rekommendera en lite diskret variant..
med andra ord; absolut ingen osthyvel.. wink

Jag hadde inte tänk mig nått stort as på skuffen nej...
men jag vet inte ska göra lite annan stylig med men jag tar emot så mkt tips som möjligt alla möjliga tips så den ser fresh ut för den e rost fri

Volvo 744 GL "White Lady" (1986)
b0nd3n
31 augusti 2007 · 1 944 Inlägg

sj så tycker jag att det är bara volvo 744:ans original vinge som passar bra på 740:i . den kör iaf jag med smile och håller på o bygga om en takvinge från en v70 nu smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
31 augusti 2007 · 5 042 Inlägg

gillar dock ej "orginal vingen" Tycker 740 är snyggast utan om man har tonat ruto, Sänkt, Snygga fälgar, INGEN vinge. Sen ska du fixa dig 90ans balyktor med så blir det mumms

C H E V R O L E T <3
Ullberg
31 augusti 2007 · 154 Inlägg

Sätt dit en 945 takvinge med bromsljus, det hade jag på min 740 som jag hade förut!smile

Senast redigerat av Ullberg (31 augusti 2007)

Nissan Is The Name, Primera GT Is The Game...
elof_power Abiit, excessit, evasit, erupit
2 september 2007 · 145 Inlägg

själv gillar jag den där lilla vingen (ank fenan) som bara sitter lite på bak luckan å brukar iaf vara svart..! den jätta lilla vingen..! om ni fatta..! den e känd för att vara just en vinga man sätter på bara för att man fick lite pengar över när man trimma..! hehehe

den sitter på många rallybilar osv..!

Abiit, excessit, evasit, erupit - Han har farit, försvunnit, undkommit, störtat iväg.
Rooth07 Lindahls Gräv AB
3 september 2007 · 716 Inlägg

Kolla in min 740 om något faller i smak:) och fråga sedan om du vill veta något:)

High_Tower Leg. Volvo Nerd
3 september 2007 · 143 Inlägg

Det är dom SMÅ detaljerna som gör bilen. Lacka Plastbitarna under strålkastarna, ta bort torkarna och spackla igen hålen och lacka.? Små saker, Text på rutan bak. Fälgar.  egen gjord grill kanske?

prova det mesta, och efter smak så klart..smile det är ju trotsallt du som ska trivas med bilen.

Är svensk, Åker Svensk
http://www.smsnetwork.org/?r=13424&epi=UNIK_ID Skit bra gratis sms sida om man har ont om pengar! Samla kredit att skicka för genom att gå in på sidor!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang