9464
Sök

Bakljusen godkända?

SQ
1 343 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
http://www.collexstyling.se/Shop/Index.php?sArtId=RF02

bakljus till ford focus kombi, undrar om dessa är godkännda? om man går igenom den i besiktningen?

och sen en fråga till, ska man ha vanliga vita blinkers fram å på sidan eller "klara" typ samma som dimljus å framljus??

Ljudnörd!

Thorssa
4 september 2007
Du måste säkert precis som jag montera reflexer för att klara besiktningen. Ser väl inte ut att vara några sådana?

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
4 september 2007
Är de E-märkta så är det inga problem. De är klara och tydliga, så jag ser inte hur besiktningen inte skulle kunna godkänna dem. Bara blinkerslampan är orange. Samma gäller vid fram och sidoblinker. Vitt glas är klart snyggare om du frågar mig, samma gäller där, orange blinkers lampa så är det inga problem. wink

//Edge

SQ
1 343 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
hmm, ser dock inte att dom är e märkta, hitta inte de någon stans, men detta är dom ända bakljusen ja hittat som är hyffsat ssnygga.. finns en till, som e typ hel silver å är döful!  men mne

Ljudnörd!

9 108 Inlägg
4 september 2007
Finns det ingen reflex i dom är det bara att köpa nån liten röd och sätta fast ibak på besiktningen.

SQ
1 343 Inlägg
4 september 2007
Trådstartare
MilleN skrev:
Finns det ingen reflex i dom är det bara att köpa nån liten röd och sätta fast ibak på besiktningen.

och de ska räcka för att den ska klara besiktningen?

Ljudnörd!

volvoraggare
4 776 Inlägg
4 september 2007
Lardi skrev:
MilleN skrev:

och de ska räcka för att den ska klara besiktningen?

javisst det kommer räcka men annars är det ju bara att skifta när man ska besikta

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök