STULEN: Mitsubishi Sigma EDIT: Hittad!

osormui
27 augusti 2007 · 17 Inlägg

jag såg en Sigma i Viksjö , stockholm för typ en vecka sedan. Jag kom att tänka på din bil , så jag var nogrann med att spionera på bilen. jag hade cyckel med mig , men jag orkade inte vänta på tills föraren kom ut , så jag gick in och köpte glass , sen så väntade jag utanför och åt glass och då kom han. Jag la reg-numret på minnet , men har nu glömt bort det :S var iallafall vid Viksjö Centrum jag såg en Mitshubishi Sigma silver

im am a riddle without a clue
arpus GOES wild
28 augusti 2007 · 325 Inlägg

JF skrev:

Uteefterprisfoerslag skrev:
är inte säker på att det är din. men isf är den äcklig lik den.
det står en sigma på mitsus inhängnad i tibro.

ring och kolla med dom

Hej du har ingen möjlighet att ta något smygfoto på den?

Jag var där och kikade härom natten för att se. Jag slog på reg nummret och det visade sig att det var min gamla arbetskamrat som äger bilen, vilket jag visste innan, eftersom jag vet att han ägt en Sigma sen x antal år tillbaka. Men kan dock hålla med om att den är ganska lik, när den står inhägnad i mörkret, tyvärr. Hoppas du hittar den!

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
28 augusti 2007 · 880 Inlägg

JF skrev:

Uteefterprisfoerslag skrev:
är inte säker på att det är din. men isf är den äcklig lik den.
det står en sigma på mitsus inhängnad i tibro.

ring och kolla med dom

Hej du har ingen möjlighet att ta något smygfoto på den?

Behövs inga bilder, det är inte den !
Jag har koll på Mitsusarna här omkring wink
Är ju Mitsu nörd roll ...

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
Bommen Team Pro5
28 augusti 2007 · 313 Inlägg

Håller koll i helsingborg med omnejd.. man vet juh alldrig.. dom kanske får för sig att sticka utomlands med den eller nått.

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk
Volvo V70 (2004)
JF
5 september 2007 · 92 Inlägg

Nu är den som sagt hittad och jag skall ta med mig min kamera imon bitti för att ta några bilder på den. Kommer ladda upp dom på min sida senare sad

Mitsubishi Sigma "V6" (1991)
Audi A6 Avant "C8" (2019)
PlumCrazy
5 september 2007 · 881 Inlägg

JF skrev:
Ok jag fick nyligen ett samta från polisen (01.30) och dom sa att dom hittat den i kortedala i Göteborg 13km från där den blev stulen på en parkeringsplats mot en skogsdunge, slaktad. Anledningen till att dom ringde var att det var ett ungdomsgäng som försökte tända eld på bilen. Två rutor är sönderslagna och vänstra bakhjul fattas, allt som fanns i bilen är givetvis borta

Jävla idioter säger jag bara till dom som stal bilen, känns så himla onödigt. Har lagt ner mycket tid på bilen och nu verkar allt vara förstört. Får ta mig en titt nu på morgonen och se vad jag skall göra.

Men fan då >_< man blir så j*vla störd på allt sånt här!

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
MrTobias
5 september 2007 · 1 297 Inlägg

Fyfan va tråkigt!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang