5517
Sök

Företag som gör kjolar ?

Wankel
1 080 Inlägg
28 december 2005
Trådstartare
har hört att det finns företag som gör kjolpaket efter egen ritning..skulle vilja ha en unik front spoiler men tror ärligt talat aldrig att jag kommer lyckas bygga en själv med bra resultat..skulle gärna vilja veta om dom är väldigt dyra också...

MDS Västerås

71 Inlägg
28 december 2005
StiFf skrev:
har hört att det finns företag som gör kjolpaket efter egen ritning..skulle vilja ha en unik front spoiler men tror ärligt talat aldrig att jag kommer lyckas bygga en själv med bra resultat..skulle gärna vilja veta om dom är väldigt dyra också...

Inget svårt att bygga själv men det tar tid.

//Wejn

Wankel
1 080 Inlägg
28 december 2005
Trådstartare
men man lär ju vara lite händig också om man bygger själv...har inget vidare ögonmått heller, så tror bara att skiten kommer bli sne...kommer väl kanske försöka bygga själv men om det inte funkar så kommer jag nog anlita en firma för det, om jag hittar nån

MDS Västerås

19 Inlägg
28 december 2005
Sök ett företag som jobbar med plast-legoarbeten.
Det tar lång tid så därför blir det oftast rätt dyrt oxå...

Wankel
1 080 Inlägg
28 december 2005
Trådstartare
vad menar du med plast-lego? snackade precis med en på plastavdelningen på jobbet men där var det kört...dom skulle behöva en gjuten form som kostar 5-600.000 kr..

MDS Västerås

71 Inlägg
28 december 2005
StiFf skrev:
vad menar du med plast-lego? snackade precis med en på plastavdelningen på jobbet men där var det kört...dom skulle behöva en gjuten form som kostar 5-600.000 kr..

Ja men det kan det väl vara värt! wink

//Wejn

Wankel
1 080 Inlägg
28 december 2005
Trådstartare
haha jovisst..vill du låna mej dom pengarna så wink

MDS Västerås

Sök