5315
Sök

Problem med Windows Live Messenger.

379 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
Problemet är på ett sådant sätt: Jag kan logga in utan problem, ser vilka som är online, MEN jag kan inte starta konversationer, och ser itne heller när andra personer startar konversationer med mig.
När jag försöker starta en konversation kommer det bara upp en ruta där det står: "We were unable to start a conversation with *kontaktens namn*. You may want to try again."
Har provat att starta konversationer många ggr, men samma sak händer hela tiden.
Har dessutom installerat Live Messenger 3ggr med några månaders mellanrum, men det spelar visst ingen roll, har alltid hänt sama sak.

Hjälp med detta probelm är VÄLDIGT uppslattat!

Tyskstuk är äckligt.

4 554 Inlägg
13 september 2007
lånar tråden lite för ytterligare ett problem.. hur får man så man kan skicka länkar i msn utan att den spärar, bildlänkar går men inte vanliga

772 Inlägg
13 september 2007
Kolla ditt virus program.. så att inte MSN eller nån del som MSN använder sig av
är spärrat..

Avstängd
658 Inlägg
13 september 2007
loudness skrev:
lånar tråden lite för ytterligare ett problem.. hur får man så man kan skicka länkar i msn utan att den spärar, bildlänkar går men inte vanliga

Har för mig att det va på inställningar.  hmm

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

4 554 Inlägg
13 september 2007
BEATNIK skrev:
loudness skrev:

har du lust och kolla var?

Sleeper
3 084 Inlägg
13 september 2007
Svar: Dumpa det dåliga Msn messenger och släng in Amsn istället. Love it smile (man tankar lika fort som på DC du kan se miniatyrbilder som i msn 7.5 ta bort all reklam, och finns 100000 inställningar det enda jag vet som buggar är autologin men annars funkar det kanon.!

Rekommenderas!
Senast redigerat av Sushikocken (13 september 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Avstängd
658 Inlägg
13 september 2007
loudness skrev:
BEATNIK skrev:
loudness skrev:

Har du bockat i rutan tillåt länkar i konversations fönstert ?verktyg- alternativ-säkerhet
Senast redigerat av BEATNIK (13 september 2007)

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

379 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
Sushikocken skrev:
Svar: Dumpa det dåliga Msn messenger och släng in Amsn istället. Love it smile (man tankar lika fort som på DC du kan se miniatyrbilder som i msn 7.5 ta bort all reklam, och finns 100000 inställningar det enda jag vet som buggar är autologin men annars funkar det kanon.!

Det låter ju itn helt fel de smile finns det på download.com, eller vart kan man hitta det?

Tyskstuk är äckligt.

Sleeper
3 084 Inlägg
13 september 2007
Tweak skrev:
Sushikocken skrev:

Det låter ju itn helt fel de smile finns det på download.com, eller vart kan man hitta det?

http://www.amsn-project.net/ google is ure friend mate wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

4 554 Inlägg
13 september 2007
BEATNIK skrev:
loudness skrev:
BEATNIK skrev:

Har du bockat i rutan tillåt länkar i konversations fönstert ?verktyg- alternativ-säkerhet

japp den är fökryssad

2 600 Inlägg
13 september 2007
Sushikocken skrev:
Tweak skrev:
Sushikocken skrev:

en fråga bara är det gratis den länken du skickade och behåller man sinna kontakter ifrån den gammla msn?

gör som jag kör gubba racer=)

956 Inlägg
13 september 2007
Tweak skrev:
Problemet är på ett sådant sätt: Jag kan logga in utan problem, ser vilka som är online, MEN jag kan inte starta konversationer, och ser itne heller när andra personer startar konversationer med mig.
När jag försöker starta en konversation kommer det bara upp en ruta där det står: "We were unable to start a conversation with *kontaktens namn*. You may want to try again."
Har provat att starta konversationer många ggr, men samma sak händer hela tiden.
Har dessutom installerat Live Messenger 3ggr med några månaders mellanrum, men det spelar visst ingen roll, har alltid hänt sama sak.

jag har oxå samma problem...funkade först skitbra..men sen blev det lika som för dig..så jag kör på gamla msn nu igen

eldus veldus

956 Inlägg
14 september 2007
hmm nu fick upp ett meddelande på datorn att en nyare version fanns..och jag var tvungen att uppdatera till den..hmm live messenger funkar ju som sagt inte på min dator...Har provat med både de ena och det andra för att få i gång det...men funkar trots all inte endå...

eldus veldus

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 september 2007
Tweak skrev:

samma probem som för mig då hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 september 2007
golf88 skrev:
hmm nu fick upp ett meddelande på datorn att en nyare version fanns..och jag var tvungen att uppdatera till den..hmm live messenger funkar ju som sagt inte på min dator...Har provat med både de ena och det andra för att få i gång det...men funkar trots all inte endå...

även det där var samma som för mig...

hjälp tack! big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 september 2007
Sushikocken skrev:
Tweak skrev:
Sushikocken skrev:

det där funkade iaf, men tacka vet jag msn... fast kan vara jag som är ovan med det där kanske tongue

mickenyman.se
687 Inlägg
14 september 2007
Jag har mina kontakter i kataloger eller va man kallade. när jag öppnar o stänger dom så kommer redigera kontakter upp :S och jag kan inte skriva medans det blir så. så efter någon har skrivigt till mig så kan ja stänga ner de och börja skriva igen :S helskumt

Dr Snuggles
956 Inlägg
14 september 2007
Jag HATAR live messenger, men nu när jag skulle starta msn så stog det att jag va tvungen att installera den senaste versionen dvs. live messenger.. Jävla skit

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

147 Inlägg
14 september 2007
Racso skrev:
Jag HATAR live messenger, men nu när jag skulle starta msn så stog det att jag va tvungen att installera den senaste versionen dvs. live messenger.. Jävla skit

Exakt likadant hos mig. sad

Sök