4883
Sök

Nissan Micra K10 1990 Bilstereo Bygge

7 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Tja,

Jag är helt ny här på Garaget.org. Har själv hållt på en hel del med bilstereo byggen sen tidigare. Men är på g att bygga ett "värsting" paket till en gammal skruttig Nissan Micra. Jag tänkte jag skulle köpa dom flesta delar från MDS då jag har handlat där innan (en hel del gånger) och alltid varit nöjd och belåten. Söker efter lite tips när det gäller baslådsbygge i en micra. (ska lägga upp lite bilder inom kort).

Hade tänkt att jag skulle bygga om hela bagageområdet till en låda som jag delar i tredelar då basen inte kräver mer än 37-42 liters låda. Och då kan jag bygga 2 lite mindre lådor på sidorna så att säga för att kunna sätta 2st 6x9 i bak med basen. Sen montera in 2st 6x9 i "bakdörrarna". (då det inte finns några bakdörrar i plåten bak helt enkelt). Sen även inköpt ett par 6,5 med fri diskant. För att placera i framdörrar diskanten i rutan då. Om ni går in på min sida här på garaget så finns det iaf lite bilder på delarna. Bilder på bilen och insidan kommer inom kort.

GOES wild
325 Inlägg
15 september 2007
Hej, vad är din fråga? Denna tråd passar bätter under Projekt som du kan lägga in under fliken Min sida.

/Jmy

Silly rabbit - Trix are for kids

elektriker
591 Inlägg
15 september 2007
såg ut att vara ett jädra schysst paket du inhandlat smile

Lycka till

---------------> Kimpan

7 Inlägg
17 september 2007
Trådstartare
Min fråga var "tips på baslåds bygge i en micra". Jag hade som sagt tänkt dela upp skuffen i 3 delar.

7 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
Inom en vecka så börjar jag posta bilder så kanske allt blir lite mer självklart. Men har lite funderingar när det gäller själva lådbygget. Vill göra detta snyggt. Försökt kolla på hur andra har gjort byggt i plast och skit har lite svårt för sånt. smile Tänkte en fet MDF platta sen mecka in allt typ. tongue

Sök