7034
Sök

Vart få tag på Mtech2-paket E30?

BMW Power
2 362 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
Hej!

Jag börjar då bli lite galen här, att det ska vara så svårt att få tag på saker och ting.

Ingen som vet var i landet man kan få tag på ett mtech2 paket? eller företag?, tänker inte köpa org från BMW då det kommer kosta MULTUM, dock så har jag även hört att dom har slutat göra dessa grejer..

Och inte fasen finns det någon som säljer begagnat heller..

Har möjligtvis någon här sådant liggandes?

FRONT
BAK
SIDOKJOLAR
SIDOPANELER
VINGE

Har ni nåt av detta så får ni gärna kontakta mig sad

Mvh

BMW, bogsering med wire :/

Rörpulare
1 453 Inlägg
9 juli 2007
Om nått ställe borde ha nån info så borde väl de vara autopower.se eller?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

BMW Power
2 362 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
nissan 200sx skrev:
Om nått ställe borde ha nån info så borde väl de vara autopower.se eller?

Självklart har jag kollat där och PPF, är ju ett BMW-freak wink

Finns företag i Danmark som säljer i glasfiber osv... men vill hellre ha ett Svensk företag och hålla på med..

Sen kanske man har tur att någon här på Garaget.org har sådant smile

Mvh

Rörpulare
1 453 Inlägg
9 juli 2007
Och där står de ingenstans vart man kan få tag i de kitet här i sverige? Annars e de väl kanske realcar.se dom har ju massa kit till bmw, om inte fler lösa frontspoiler mm
Senast redigerat av nissan 200sx (9 juli 2007)

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

BMW Power
2 362 Inlägg
9 juli 2007
Trådstartare
nissan 200sx skrev:
Och där står de ingenstans vart man kan få tag i de kitet här i sverige?

Helst vill jag hitta begagnat.. då dom replicorna i glasfiber kostar skjortan.. här i Sverige får jag betala runt 12k för paketet, dock utan sidokjolar.. alldeles för mycket enligt mig.. beggade brukar gå på runt 4-5k..

Men men, får väl se.. man var ju så dum och inte köpte en 325IM när man ändå höll på..

Mvh

Rörpulare
1 453 Inlägg
9 juli 2007
FugitivE skrev:
nissan 200sx skrev:
Och där står de ingenstans vart man kan få tag i de kitet här i sverige?

Helst vill jag hitta begagnat.. då dom replicorna i glasfiber kostar skjortan.. här i Sverige får jag betala runt 12k för paketet, dock utan sidokjolar.. alldeles för mycket enligt mig.. beggade brukar gå på runt 4-5k..

Men men, får väl se.. man var ju så dum och inte köpte en 325IM när man ändå höll på..

Mvh

Mm skulle gjort de nästan:) Ska själv välja mellan polarens kittade honda civic v-tec eller en 4dörrars 325im e30...

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
16 juli 2007
Har själv haft lite planer på m-tech till min e30.. och av erfarenheter från autopower, så är det bara att glömma att hitta ett komplett kit. Finns tydligen ett flertal som letat i år och dar till sina e30:s och inte funnit. Speciellt sidokjolarna skall vara omöjliga att få tag på inom sveriges gränser iaf.. kanske ska leta i danmark?

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

BMW Power
2 362 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
jonesono skrev:
Har själv haft lite planer på m-tech till min e30.. och av erfarenheter från autopower, så är det bara att glömma att hitta ett komplett kit. Finns tydligen ett flertal som letat i år och dar till sina e30:s och inte funnit. Speciellt sidokjolarna skall vara omöjliga att få tag på inom sveriges gränser iaf.. kanske ska leta i danmark?

Jo det är svårt, dock har jag hittat ett par som är intresserad utav att sälja wink så får se om det blir någon affär.

348 Inlägg
18 september 2007
Undrar om det finns sidokjolar också, fast utav glasfiber/plast/vad det nu är

Altså inga plåt

BMW Power
2 362 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
BBR skrev:
Undrar om det finns sidokjolar också, fast utav glasfiber/plast/vad det nu är

Altså inga plåt

Mtech2 Sidokjolarna är inte av plåt, utan av plast..

Har personligen inte sett något företag alls som säljer sådana som eftermarknadskjolar.. tyvärr..

Tur att jag hittade mitt kompletta mtech2-paket beggat wink

Sök