2856
Sök

Omkörning blev krock!!

371 Inlägg
21 september 2007
Trådstartare
Jahap,.. drog om en e36 m3a rätt snabbt idag i Hbg och fortsatte på en sväng som svängde höger (utanför mc donalds, statena för ni som bor i hbg) tittar sedan i bakspeglen om vipps så hade man fått M3 förarens uppmärksamhet.. ser att han breisladdar ut från den högersvänger som jag drog på i.. men helts plötsligt kan killen inte hålla m3an så den går runt och kör rätt in i en fet stolpe och stängsel,.. bilen blir total kvaddad. skrot med andra ord. Hinner bara stanna bilen o ser hur det var med killen, han klarade sig helt och hållet förrutom litet sår på handen... krockkudden utlöstes som tur var! Mindre tråkigt var också att han hade bara trafikförsäkring på den samt att den skulle säljas Imorgon.. kan ju säga att det var rätt otäckt att se han drämde rätt in i stängslet i bakspeglen. Ringde även polisen! Ambulans o brandkår var snabbt på plats!!
Senast redigerat av zander (21 september 2007)

Life is a bitch, then u die

2 953 Inlägg
21 september 2007
aj aj tur att de gick bra med killen iaf

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Fundersam
126 Inlägg
21 september 2007
vi körde förbi när de bergade bilen sad Så nu blev min nyfikenhet stillad... Synd om killen... men stan e kanske inte bästa stället och leka på.. =/

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

371 Inlägg
21 september 2007
Trådstartare
nä det är ju inte det sad...btw... Hälsa kenta från Henke (schenker) smile

Fundersam
126 Inlägg
21 september 2007
hehe aa sk ajag göra smile Men duu.. vart krocka han..? kom ni från olympia hållet och svängde höger i korsningen så han åkte i mitten? eller krocka han på mc donalds sida? =/

Girls don´t like boys, girls like cars and money!

?
1 038 Inlägg
21 september 2007
zander skrev:
Jahap,.. drog om en e36 m3a rätt snabbt idag i Hbg och fortsatte på en sväng som svängde höger (utanför mc donalds, statena för ni som bor i hbg) tittar sedan i bakspeglen om vipps så hade man fått M3 förarens uppmärksamhet.. ser att han breisladdar ut från den högersvänger som jag drog på i.. men helts plötsligt kan killen inte hålla m3an så den går runt och kör rätt in i en fet stolpe och stängsel,.. bilen blir total kvaddad. skrot med andra ord. Hinner bara stanna bilen o ser hur det var med killen, han klarade sig helt och hållet förrutom litet sår på handen... krockkudden utlöstes som tur var! Mindre tråkigt var också att han hade bara trafikförsäkring på den samt att den skulle säljas Imorgon.. kan ju säga att det var rätt otäckt att se han drämde rätt in i stängslet i bakspeglen. Ringde även polisen! Ambulans o brandkår var snabbt på plats!!

Ganska dumt att testa gränserna dagen innan man ska sälja big_smile
Senast redigerat av Evo-Danne (21 september 2007)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

523 Inlägg
21 september 2007
höll på att köra på en stolpe när jag spanade efter ett får med mig gamla golf dagarna innan den skulle säljas.. bilarnas sätt att ge igen för att man säljer dom?

/Martin

956 Inlägg
21 september 2007
vilket oflyt

eldus veldus

371 Inlägg
21 september 2007
Trådstartare
Texi skrev:
hehe aa sk ajag göra smile Men duu.. vart krocka han..? kom ni från olympia hållet och svängde höger i korsningen så han åkte i mitten? eller krocka han på mc donalds sida? =/

jepp vi kom från olympia hållet,.. han åkta in i räcket vid bosses mattor.. alltså till höger!

huh?
10 427 Inlägg
21 september 2007
Fifasen, farligt med för mycket pulver och för tung gasfot.

Riktigt äckligt att se krockar/avkörningar.. ej lyckats själv än som tur är.

Muttley
22 september 2007
en mindre street racer wink

Körv
3 535 Inlägg
22 september 2007
MawE skrev:
höll på att köra på en stolpe när jag spanade efter ett får med mig gamla golf dagarna innan den skulle säljas.. bilarnas sätt att ge igen för att man säljer dom?

Hahaha.. Ja det är nog mycket möjligt. Farsan hade en mondeo från -93 (detta var vintern -99 -00 eller nåt sånt)

Och morsan å farsan hade gått å snackat om en nyare bil. Bara nån dag senare volta han bil och gjorde skrot av den.. sad

Farsan, odödlig som han är kom ut genom takluckan med typ skrubbsår.. Herrejösses.. Bäst å köra lugnt nu när bilen är på annons big_smile

Truckdriving Man

.......
2 655 Inlägg
22 september 2007
shit, varit me om samma sak, racade mot en e36 325:a och låg å körde typ 100km/h i en rätt så kraftig sväng vid 50väg (fyfy), åså en 3dje bil (kompisen till han me e36:an) klarade inte hänga på vårat tempo och efter att 325 precis dragt om mej för ja inte ville köra fortare å saktade ner så ser ja den 3:dje som va en audi a4 tror ja de va, han kommer lite långt ut i kurvan och hamnar på den lilla grussträngen imellan körfälten (dårligt sopat) och de släpper för han mitt i kurvan så han åker brett i typ 100km/h+ rätt in i trotoar kanten så vänster bakhjul stog typ / . och innan han fick stopp så va han nära att plocka ett träd på andra sidan vägen pga returen efter kanten sen åt andra hållet igen och missar precis trotoar kanten. men han klarade sej bra...
Senast redigerat av beemern (22 september 2007)

Sök