5196
Sök

Någon mer här som har nokia 6288????

596 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
har en nokia 6288 och nu har den börjar krångla som fan...
ringer ut och hinner prata i nån sek sen avbryts samtalet ringer igen och samma sak blir det.
personen ja ringde nyss har samma mobil som ja och den gör oxå så..

Någon mer här som har samma problem..
har haft min telefon sen i juli 07 och har telenor om d kan vara till nån nytta..
jävligt störande är det..

ska ringa nokia på måndag för det e stängt på helgen men undrar om nån mer har samma problem??

tacksam för svar..

1 722 Inlägg
23 september 2007
Nokia lol
SonyEricsson wink big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Bilnörd...
310 Inlägg
23 september 2007
Kan bara säga: Välkommen till klubben! Jag är ordförande! wink
Jag köpte min 6288 den 5:e juni i år. Den 5:e sept lämnade jag in den för tredje gången. Den här gången reklamerades den till Nokia men jag har fortfarande inte fått någon ny. Det började med att det inte gick att svara om någon ringde när man spelade. Sen gick det inte att skicka sms. När man tryckte på ok för att kontrollera meddelandet så stängdes den av för att sedan starta om igen utan att man behövde trycka in pinkoden. Den raderade nummer i telefonboken av sig själv. När man försökte surfa på den så fick man meddelande om att minnet var fullt och därefter stängde den av sig.

En kompis har oxå haft problem med sin. Den fick tuppjuck och vände upp och ner på displayen.

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd

596 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
ja på min och gubbens är det ju att när man ringer så avbryts samtalet...
aha så det är därför det inte står namnet i blaand på den som ringer fast man skrivit in namnet.. står bara numret då....
och har raderat och skrivit in igen och i bland har det hjälpt sen e namnet borta igen..

jävla skit telefon ju.. och cp nokia som inte har telefon tid dygnet runt..

och sen får ja titt som tätt att det piper till i telefnonen och det står tel uppdateringar..
är det nått den ska göra eller ska man gå in själv och uppdatera om det nu går..

gaahhh blir galen!!!!!
Senast redigerat av lollo (23 september 2007)

Sök