5255
Sök

bara jag som är så förbannat trött Madeleine fallet?

643 Inlägg
22 september 2007
Trådstartare
hur länge har dom skrivit om detta nu? 1-2 jävla månader snart? i början tyckte man att det var ganska allvarligt men just nu skiter jag totalt i vad som hänt och vad som kommer hända. varje jävla dag så skriver dom i aftonbladet om det minsta lilla vad som sker.

jag fattar inte varför? jag antar att många andra är ganska trötta på dom.

visst det är väl en sak om dom skriver nån gång iveckan hur det går och om dom gjort något framsteg. men varje dag. . just nu skiter jag om hon kommer tillbaka, vem som kidnappat/dödat henne. visst det låter omänskligt men jag är så trött på allt som har med dom å göra smile

nu kommer det bli pajkastning här. . jag vet lol

1 567 Inlägg
22 september 2007
Håller med att det är ganska mättat med det hela ja...Samt allt annan skit som visas på nyheterna etc etc..Ååå ytligare  en själmordbombare i Iraq eller några raketer i  Israel..

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Teddan
2 495 Inlägg
22 september 2007
det du beskriver är ju medias fel .... om jag har fattat dig helt rätt så är du trött på all exponering i tidningar osv.

sen att det är hemskt och tragiskt är ju nått annat.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

1 723 Inlägg
22 september 2007
"vem dödade madelene?"
"Föräldrarna är skyldiga!"
"Föräldrarna är oskyldiga!"
"Mamman ljuger!"

Fan bespara oss denna mediacirkus. kom med konkreta fakta eller skriv inget alls.

956 Inlägg
22 september 2007
nee fyfan..är oxå trött på den där...verkar som dom inte har mkt att skriva om..står ju jämt om det där

eldus veldus

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 september 2007
Läs inte om det inte passar då. Det är kul att veta hur polisen ligger till tycker jag.
Det värsta som jag tröttnade på var "Miljöhot, Global uppvärmning" osv för det såg man överallt hur man än gjorde.
Senast redigerat av Mäki (22 september 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 september 2007
vad snackar ni om tongue ?

C H E V R O L E T <3

Kockafan
224 Inlägg
22 september 2007
undrar ja med smile

Kocken

12 086 Inlägg
22 september 2007
Har jag missat något? smile

321 Inlägg
22 september 2007
Allvarligt, ni kan ju inte ens öppnat en tidsskrift de närmsta månaderna? Googla på Madeleine+mord så lär ni hitta läsning för resten av helgen eller bara gå in på Aftonbladet.se och scrolla neråt så hittar ni säkert en artikel om det.

Ont: Är också ganska trött på det, så länge de inte har någon fakta finns nog inget större intresse bland läsarna, men jag kan ju ha fel.
BTW, sa jag direkt att det var föräldrarna som gjort det roll
Senast redigerat av HardCore (22 september 2007)

643 Inlägg
22 september 2007
Trådstartare
haha ja vad snackar vi om? lol

643 Inlägg
22 september 2007
Trådstartare
HardCore skrev:
Allvarligt, ni kan ju inte ens öppnat en tidsskrift de närmsta månaderna? Googla på Madeleine+mord så lär ni hitta läsning för resten av helgen eller bara gå in på Aftonbladet.se och scrolla neråt så hittar ni säkert en artikel om det.

precis aftonbladet skriver 7-8 sidor varje dag om skiten :S

455 Inlägg
23 september 2007
Därför man ska läsa expressen hoppas jag:D hehe nevars vet inte hur mkt dem skriver där heller exakt tongue

281 Inlägg
23 september 2007
vilka sjuka jävlar.....ni e ju patetiska alltså...

/Deki

643 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
_deki_ skrev:

vilka? vi som är trött på skiten?

eller dom som inte vet vad vi pratar om?

5 198 Inlägg
23 september 2007
Va.....

1 174 Inlägg
23 september 2007
aftonbladet kan ju ta sig någonstans dom skriver adlrig något bra! men nog om de big_smile

tragiskt fall men någon är skumt, om jag vorre föräldrar skulle iaf inte jag lämna min dotter själv på ett hotellrum?  jag tror att det är farsan eller morsan som har gjort något faktiskt.

men en sak till såg i någon undersökning att flera tusen BARN i europa blir kidnappade å aldrig kommer tillbaka varje år å inte fan blir det någo skrivierier om det utan bara att en unge är borta :S Och som sagt detta är inte afrika nu utan europa!

321 Inlägg
23 september 2007
_deki_ skrev:

Utveckla gärna! Helt onödigt inlägg annars.

Sök