jag har en cheva van -89 och när jag sätter på: helljus går parkeringljuset på? när jag sätter på halvljuset lyser parkeringljus och halvljus.... fattar inte varför det inte går att få på helljuset normalt?
ja amerikana placerar jorden så bra.. jaja får följa jord. jag läste en sak aftonbladet's bilaga om bilar så var det en som hade problem med ljuset påminnande det jag har och han fick till svar att han skulle kolla jorden till nr 31 på relä?
jag har inget nummer 31 på mitt utan 30 relät i fråga är helljusrelä.
Det har gått en tid och jag vet inte vad felet kan vara?? Det är fortfarande bara parkeringsljus när jag har på helljuset..... Nån som har nått nytt?? jag har drage om båda Jord på relät till helljuset.... nått annat relä som har med ljus att göra som ska kollas??
Mät om det kommer spänning från det stift på relät som ska gå till helljuset. Nu vet jag inte hur det är kopplat på din bil men det är det enda jag kommer på. Försök att lyssna på relät också om det klickar till när man slår på helljus. Det kan ju vara relät som har pajat, kontaktblecket inuti har kanske svetsat ihop.