4964
Sök

Nightwish nya cd

Evolution Garage
1 299 Inlägg
26 september 2007
kimpan_90 skrev:
Halloj alla,  Har lyssnat på detta bandet ett flertal gången och Tarja var mycket bättre tycker jag  med smile
Men har ni några album namn Från när Tarja sjöng? (de gamla albumen ni tycker är bäst) som någon skulle vara jättresnäll om ni kunde skriva det till mig smile

Mvh Kimpa

Angels fall first
Oceanborn
Wishmaster
Over the hills and faraway
Century Child
Once
Dark Passion Play

Finns en del non-album låtar och övriga covers som e riktigt bra oxå, bl.a. were where you last night, en Anki Bagger cover. Och white night fantasy.

Sky´s the limit...

346 Inlägg
26 september 2007
Gillar Tarja bättre.
Nya sångaren är en bra ersättare Dock känner jag att Tarjas röst var mer unik.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
26 september 2007
Rushman skrev:
kimpan_90 skrev:
Halloj alla,  Har lyssnat på detta bandet ett flertal gången och Tarja var mycket bättre tycker jag  med smile
Men har ni några album namn Från när Tarja sjöng? (de gamla albumen ni tycker är bäst) som någon skulle vara jättresnäll om ni kunde skriva det till mig smile

Mvh Kimpa

Angels fall first
Oceanborn
Wishmaster
Over the hills and faraway
Century Child
Once
Dark Passion Play

Finns en del non-album låtar och övriga covers som e riktigt bra oxå, bl.a. were where you last night, en Anki Bagger cover. Och white night fantasy.

Tackar så mycket, förlåt att jag låna tråden, hoppas de va lungt smile
mvh kimpa

37 Inlägg
26 september 2007
Nya Nightwish låter riktigt bra. Och d gör Tarja med. Hon har en ny singel som heter I Walk Alone. Ett bra band blev till två wink

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
27 september 2007
Trådstartare
Ja har faktiskt bestämt mig för at6t köpa den nya cdn, skulle fixa den idag men givetvis hade helvetet inte kommit ut, men blev lika glad för det.. köpte nämligen Arch Enemy´s ny a cd... OCH DÄR har vi en pangbrud som är jävligt unik .. lyssna bara på Angela gossows sångröst brutalt ...

http://www.sabian.com/sabiantalk/forum/ … CF0498.JPG

snygg som fan, finns det ngn sådan brud på garaget hör av er smile

EDIT : Nä den amaranth var inget att ha faktiskt, för poppig, och jag instämmer med föregående, hon står där o studsar o ser för "MTV" ut (hatar MTV) njaaa, den låten gillade jag inte, men Eva och Poet and the pendelum tycker jag är riktigt jävla bra
Senast redigerat av SatansWrath (27 september 2007)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

hbg_claes
28 september 2007
Kan bara säga att nya skivan är sjukt bra... Men jag gillar de gammla med... Men inget fel på nya. Så härlig...

Sök