4800
Sök

Toning av rutor

NoFuckNoRide
474 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
Kollade runt lite efter toning för ett bra pris, efter att ha googlat så hittade jag www.mkt.se
där det var ngn tonings film

Solfilm 75X300cm. Penetration 20% Reflektion 60%  undrar nu hur svart blir den? helsvart typ elr halv tongue ?

Sug Performance Club

757 Inlägg
28 september 2007
jag skulle säga halvsvart. kolla bilderna på audin så märker du kanske vad som är vad. framdörrarna är 20% el 30% ljusgenomsläpp och resten 5%

NoFuckNoRide
474 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
robzter skrev:
jag skulle säga halvsvart. kolla bilderna på audin så märker du kanske vad som är vad. framdörrarna är 20% el 30% ljusgenomsläpp och resten 5%

okej så det blir mer mörkt ? blir nog att beställa det vet du om dom är bra elR?

Sug Performance Club

757 Inlägg
28 september 2007
jag tror dom blir ungefär som mina framrutor är. dvs inte helt svarta. dom ger en mer rökig effekt. det är helt upp till dig. jag lämnade in min hos firma så fick dom göra det. kunde man även se hur det skulle se ut innan och så

NoFuckNoRide
474 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
robzter skrev:
jag tror dom blir ungefär som mina framrutor är. dvs inte helt svarta. dom ger en mer rökig effekt. det är helt upp till dig. jag lämnade in min hos firma så fick dom göra det. kunde man även se hur det skulle se ut innan och så

okej.. men jag ska göra mitt själv hade jag tänkt. som dina framrutor säger du får vi kolla smile

Sug Performance Club

Sök