2180
Sök

Formgjutna inredningsdetaljer?

3 Inlägg
28 september 2007
Trådstartare
Tjabba tjena hallå!

Nu har jag suttit och ögnat genom massor av styling-länkar härifrån, men ingen har haft det jag specifikt söker, nämligen formgjutna detaljer till min Mazda 323F -91. Såna saker som kromringar till fläkthålen och liknande?

Borde väl finnas någonstans? Jag är inte rädd för att beställa utomrikes, men lyckas inte hitta bra grejer där heller.

Är det bara att ge upp min o flickans lilla vinterprojekt eller finns det hopp?

Eftersom vintern är på väg o vi inte är hardcore-stylare tänkte vi pyssla om inredningen i skydd av vårt varma garage under de kyliga månaderna.

Nuvarande; SAAB 9-5 -99
Kommande; Ferrar Mondial T
rogerfriberg.blogspot.com

16 197 Inlägg
29 september 2007
Hrodgar skrev:
Tjabba tjena hallå!

Nu har jag suttit och ögnat genom massor av styling-länkar härifrån, men ingen har haft det jag specifikt söker, nämligen formgjutna detaljer till min Mazda 323F -91. Såna saker som kromringar till fläkthålen och liknande?

Borde väl finnas någonstans? Jag är inte rädd för att beställa utomrikes, men lyckas inte hitta bra grejer där heller.

Är det bara att ge upp min o flickans lilla vinterprojekt eller finns det hopp?

Eftersom vintern är på väg o vi inte är hardcore-stylare tänkte vi pyssla om inredningen i skydd av vårt varma garage under de kyliga månaderna.

ytterst tveksam att de finns sånt till mazda.  men om inte annat så borde de ju gå å lämna in dom på kromning, dom som sitter där orginal.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök