30-årspresent till frugan

zur_mitte
1 oktober 2007 · 3 Inlägg

Har funderat och funderat, men kommit fram till att en navkapsel inte duger på trettioårsdagen (nej, inte ett helt paket heller...)
Gärna under tusenlappen. Upplevelser är kanske inte det bästa, då vi har svårt att fixa barnpassning.
Är det någon som har nåt bra förslag? Alla tips är välkomna!

-Mike- Stolt tvåbarnsfar
1 oktober 2007 · 548 Inlägg

En helkroppsmassage hos ngn lokal massör är alltid uppskattat! Ngn måste väl kunna ta hand om barna ett par timmar medans ni är där och blir knådade och avnjuter en trevlig middag efteråt! Hade du bott närmre så hade det bara varit att slängt in barna här! Då hade jag blivit avlastad från mina barn samtidigt! Då hade de ju lekt med varandra istället för att klänga på mina ben!:-) Gratta henne och hoppas att hon får ngt fint till slut!

Senast redigerat av MikeAero (1 oktober 2007)

-Mike-
BMW 320i (2003)
supermannen
1 oktober 2007 · 1 Inlägg

Mitt förslag är ett namnsmycke med barnens namn på. Min flickvän hade nämnt det för mig, så jag köpte ett sånt till henne med vårt barns namn på. Blev väldigt uppskattat kan jag meddela, är flera av hennes väninnor som också tänker beställa.
Jag beställde från www.jessicajansson.se, kan rekommendera det stället. Snabbt och smidigt.

Grabber Dagdrömmare
1 oktober 2007 · 2 836 Inlägg

Spa går altid hem!

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
Mankan1978 Son Of Murphy
1 oktober 2007 · 782 Inlägg

Kolla in på www.liveit.se där finns det mesta! B.la. min egna 30års present! big_smile (363dagar kvar) big_smile

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
-Mike- Stolt tvåbarnsfar
1 oktober 2007 · 548 Inlägg

Såg att några var inne på smycken.Och det finns ringar som man graverar in barnas namn på och de är ju tydligen väldigt poppis då sambon skulle ha sådana! Smycken går ju också alltid hem!

-Mike-
BMW 320i (2003)
Mange Bandit
1 oktober 2007 · 13 Inlägg

supermannen skrev:
Mitt förslag är ett namnsmycke med barnens namn på. Min flickvän hade nämnt det för mig, så jag köpte ett sånt till henne med vårt barns namn på. Blev väldigt uppskattat kan jag meddela, är flera av hennes väninnor som också tänker beställa.
Jag beställde från www.jessicajansson.se, kan rekommendera det stället. Snabbt och smidigt.

är väl inne på samma spår, en medaljong som man viker ut med barnens bild innuti, funkar väl bäst om ni har 2 barn. gav bort det till min och det var väldigt uppskattat, graverade in barnens initialer på framsidan, blev bra tycker jag. med kedja gick det runt 700:-

// Mange
zur_mitte
1 oktober 2007 · 3 Inlägg

Ja ni. Kul att man får lite förslag. Namnsmyckena på www.jessicajansson.se var faktiskt riktigt fina. Spa, eller särskilt massage (med efterföljande middag), lät också väldigt bra. Kanske man kan köpa både och? Jag menar, hon fyller ju bara 30 en gång, och då får hon nåt skönt OCH nåt som hon har glädje av länge. Verkar ju perfekt. Men fortsätt gärna tipsa, hon fyller inte förrän i början av november så jag har tid att tänka efter ett tag till.

Tjofs Fotograf
1 oktober 2007 · 5 Inlägg

Satsa på Namnsmyckerna och spa och maten, då blir hon nog glad! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang