Trött jag blir på folk som måste sno ihop sina grejer!

kl0mp3n
1 oktober 2007 · 186 Inlägg

Är så trött på folk som inte kan köpa sina egna grejer utan måste sno till sig allt.
Kom hem vid 22.00 igår och parkerade bilen. Imorse när jag skulle till jobbet så är det någon som har snott sista biten på avgasröret, blir så jävla trött.
I torsdags så höll jag på att köra av vägen för nån fjolla hade skruvat lös alla bultar på vänster bakhjul.
Är det avundsjuka det handlar om eller vafan? Jag hajjar iallafall inte.

Nu har jag iaf fått skriva av mig lite ;P
Ha det bra allihopa
Mvh / Micke

B M W
BMW 325 (1992)
Frenzy
1 oktober 2007 · 121 Inlägg

Lossade hjulbultar tycker jag låter allvarligt. Det är ju snudd på mordfördsök. Har du nå'n som tycker verkligt illa om dig?

Non omnia possumus omne
terazzi
1 oktober 2007 ·

amen va fan.. hatar sånt!!  ja det måste va avundsjuka.. sånna jävla idioter.. men du klarade dig o bilen med va?

CrazY_SweD
1 oktober 2007 · 155 Inlägg

kl0mp3n skrev:
Är så trött på folk som inte kan köpa sina egna grejer utan måste sno till sig allt.
Kom hem vid 22.00 igår och parkerade bilen. Imorse när jag skulle till jobbet så är det någon som har snott sista biten på avgasröret, blir så jävla trött.
I torsdags så höll jag på att köra av vägen för nån fjolla hade skruvat lös alla bultar på vänster bakhjul.
Är det avundsjuka det handlar om eller vafan? Jag hajjar iallafall inte.

Nu har jag iaf fått skriva av mig lite ;P
Ha det bra allihopa
Mvh / Micke

Känner igen problemet! hmm...(sammanträffande). i torsdags när jag körde hem börjde bilen gå så jävla lustigt... När jag stannade oh kollade så var vänster fram däck helt löst och 2 bultar saknades... Idioter som inte kan köpa egna grejer utan måste sno bort skjutas!

Daaze Rent A Retard !
1 oktober 2007 · 674 Inlägg

kl0mp3n skrev:
Är så trött på folk som inte kan köpa sina egna grejer utan måste sno till sig allt.
Kom hem vid 22.00 igår och parkerade bilen. Imorse när jag skulle till jobbet så är det någon som har snott sista biten på avgasröret, blir så jävla trött.
I torsdags så höll jag på att köra av vägen för nån fjolla hade skruvat lös alla bultar på vänster bakhjul.
Är det avundsjuka det handlar om eller vafan? Jag hajjar iallafall inte.

Nu har jag iaf fått skriva av mig lite ;P
Ha det bra allihopa
Mvh / Micke

flytta till nynäshamn, och sprid ut att du är bundis med mig.. då rör ingen dina saker smile

ibland är det bra att vara gift med syrran till byns största och farligaste ligist tongue

ÅH ja, det låter jävligt löjligt. med det är iaf så det e.. roll

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
kl0mp3n
1 oktober 2007 · 186 Inlägg

Frenzy skrev:
Lossade hjulbultar tycker jag låter allvarligt. Det är ju snudd på mordfördsök. Har du nå'n som tycker verkligt illa om dig?

Nej har ju inte det.. är inte personen som lätt får ovänner.. så vetefan. Tråkigt med sånt asså

B M W
BMW 325 (1992)
kl0mp3n
1 oktober 2007 · 186 Inlägg

terazzi skrev:
amen va fan.. hatar sånt!!  ja det måste va avundsjuka.. sånna jävla idioter.. men du klarade dig o bilen med va?

Men tjena man smile Inte igår.

Satt i bilen och hörde hur det klonkade från baken.. kollade ut å såg att fälgen höll på att lossa.. men inget hann hända med varken mig elelr bilen.

B M W
BMW 325 (1992)
kl0mp3n
1 oktober 2007 · 186 Inlägg

Daaze skrev:

kl0mp3n skrev:
Är så trött på folk som inte kan köpa sina egna grejer utan måste sno till sig allt.
Kom hem vid 22.00 igår och parkerade bilen. Imorse när jag skulle till jobbet så är det någon som har snott sista biten på avgasröret, blir så jävla trött.
I torsdags så höll jag på att köra av vägen för nån fjolla hade skruvat lös alla bultar på vänster bakhjul.
Är det avundsjuka det handlar om eller vafan? Jag hajjar iallafall inte.

Nu har jag iaf fått skriva av mig lite ;P
Ha det bra allihopa
Mvh / Micke

flytta till nynäshamn, och sprid ut att du är bundis med mig.. då rör ingen dina saker smile

ibland är det bra att vara gift med syrran till byns största och farligaste ligist tongue

ÅH ja, det låter jävligt löjligt. med det är iaf så det e.. roll

Spikat ju ;P Bara att leta lägenhet i nynäs då wink

B M W
BMW 325 (1992)
Anubis
1 oktober 2007 · 1 255 Inlägg

O mina polare mobbar mig för ja inte vill parkera bilen utomhus just sånt här man vill undvika!!!

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Liy
1 oktober 2007 · 120 Inlägg

Därför bor man på landet som jag ^^ och parkerar alltid bilen i garaget ^^ big_smile
Har inte vart me om något sabotage.. änu..
men men.. man ska inte behöva låsa in bilen för att folk inte ska röra den.. det är sjukt!

Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.
kl0mp3n
1 oktober 2007 · 186 Inlägg

Anubis skrev:
O mina polare mobbar mig för ja inte vill parkera bilen utomhus just sånt här man vill undvika!!!

Hade jag haft garage hade jag absolut parkerat i det... Så fortsätt ställ din fina nisse i garaget smile

B M W
BMW 325 (1992)
kl0mp3n
1 oktober 2007 · 186 Inlägg

Liy skrev:
Därför bor man på landet som jag ^^ och parkerar alltid bilen i garaget ^^ big_smile
Har inte vart me om något sabotage.. änu..
men men.. man ska inte behöva låsa in bilen för att folk inte ska röra den.. det är sjukt!

Finns folk till allt.. håller med dig om att man inte ska behöva låsa in den men man måste nog fixa sig ett garage nu :S

B M W
BMW 325 (1992)
twin_cam Smålänning
1 oktober 2007 · 7 877 Inlägg

Har tack och lov inte blivit av med mer än en radioantenn än så länge, men för några år sen så hittade en granne sin bil stående på fyra tegelstenar... Utan fälgar...

Finns verkligen folk som är dumma i huvudet...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Daaze Rent A Retard !
1 oktober 2007 · 674 Inlägg

kl0mp3n skrev:

Daaze skrev:

kl0mp3n skrev:
Är så trött på folk som inte kan köpa sina egna grejer utan måste sno till sig allt.
Kom hem vid 22.00 igår och parkerade bilen. Imorse när jag skulle till jobbet så är det någon som har snott sista biten på avgasröret, blir så jävla trött.
I torsdags så höll jag på att köra av vägen för nån fjolla hade skruvat lös alla bultar på vänster bakhjul.
Är det avundsjuka det handlar om eller vafan? Jag hajjar iallafall inte.

Nu har jag iaf fått skriva av mig lite ;P
Ha det bra allihopa
Mvh / Micke

flytta till nynäshamn, och sprid ut att du är bundis med mig.. då rör ingen dina saker smile

ibland är det bra att vara gift med syrran till byns största och farligaste ligist tongue

ÅH ja, det låter jävligt löjligt. med det är iaf så det e.. roll

Spikat ju ;P Bara att leta lägenhet i nynäs då wink

haha. japp big_smilebig_smilebig_smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
terazzi
1 oktober 2007 ·

kl0mp3n skrev:

terazzi skrev:
amen va fan.. hatar sånt!!  ja det måste va avundsjuka.. sånna jävla idioter.. men du klarade dig o bilen med va?

Men tjena man smile Inte igår.

Satt i bilen och hörde hur det klonkade från baken.. kollade ut å såg att fälgen höll på att lossa.. men inget hann hända med varken mig elelr bilen.

ne fan det va d inte,allt bra förutom detta?
OT: tittade på 200a nyligen,kanske blir köp wink snart ^^ hehe..
Men fan tur att du klarade dig och bilen också ju!!!

DoomDevil
1 oktober 2007 · 113 Inlägg

Garage hjälper inte. Iaf inte om man bor i Malmö...
Inslagna rutor en gång, och lossade hjulbultar på vänster framhjul en gång... Volvo originalfägar, tacka fan för låsbult.
En granne hittade sin bil uppallad efter den gången dock, utan fälgar och däck såklart...

Mazda Miata (1991)
kl0mp3n
1 oktober 2007 · 186 Inlägg

DoomDevil skrev:
Garage hjälper inte. Iaf inte om man bor i Malmö...
Inslagna rutor en gång, och lossade hjulbultar på vänster framhjul en gång... Volvo originalfägar, tacka fan för låsbult.
En granne hittade sin bil uppallad efter den gången dock, utan fälgar och däck såklart...

Fyfan... det e fan helt sjukt :S
När du säger det så.. min polare fick hela sitt garage kvaddat av en pisspackad gubbe som körde rätt in i garaget och bilen, så nej.. Garage kanske inte hjälper ;P

B M W
BMW 325 (1992)
SweetBabyDoll Queen Of Hearts
2 oktober 2007 · 1 300 Inlägg

Ja man kan fan fråga sig vad det hadlar om.

Kan det vara så förbannat svart och släpa sitt feta ashle och skaffa sig ett jobb?! Och därefter köpa sig egna jävla saker!

Jävla fattigtlappar.

Har dem inte rå ska dem inte hålla på.



Har själv blivit av med både det ena och det andra från min bil så man vågar ju fan inte sätta på vinge och dyligt för den får väl inet sitta ifred.
Och får dem inte loss skiten och med den hem ja! då slår dem sönder det i rent vres. mad

I do it my way
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang