en vecka är inte mkt, de kommer nog om någon dag ska du se..
en vekca e inte mycke ja vet men det är mycke om dom har lämnat de till post samma dag som jag beställde så ska det inte ta mer än några dagar (jobbar över posten i årsta) å jobbar själv innom logistik så har lite koll på de ^^
men sak samma det kommer ju men frågan e som sagt är dom kännda för de?
Fick höra på Micro, som säljer Simons system. Att om man som jag var ute efter färdigt system till en S40 o det var slut hos leverantör, så tillverkar dom det när dom själva bestämt det. Svårt o beskriva, men säg att dom i början på året planerar att dom ska tillverka färdiga system för en S40 i juni, men dom är slut redan i februari, då bygger dom ändå inga förrän i juni som dom planerat... Känns väldigt udda, o dom lär inte tjäna så mycket kunder på det heller...
Fick höra på Micro, som säljer Simons system. Att om man som jag var ute efter färdigt system till en S40 o det var slut hos leverantör, så tillverkar dom det när dom själva bestämt det. Svårt o beskriva, men säg att dom i början på året planerar att dom ska tillverka färdiga system för en S40 i juni, men dom är slut redan i februari, då bygger dom ändå inga förrän i juni som dom planerat... Känns väldigt udda, o dom lär inte tjäna så mycket kunder på det heller...
mm vet om de där skulle beställa av dom för typ 2 månader sedan då fick jag reda på att det va så :S men i detta fall så fanns allt å dom skulle skicka samma dag som jag ringde :S
volvo_dude skrev:
haru inget kolli id som du kan söka upp grejjset på???
nej har inge koll id (än) ska ringa n'r jag har min fika rast kl 9io, dom kommer sääääkert säga att det inte är skickat å att det är slut du måste vänta i sjutusen år ^^ men i så fall ska jag ha rabatt eller så bygger jag ett eget...
Nu ringde jag simons å dom va trevliga (tur för dom) å jag fick något nummer osv osv å allt var skcikat 25/9 till min ica nära butik! den 27/9 skulle dom ha haft det å avi lappen ska skickats samma dag! men ffs? har inte fått något sånt å endligt ica nära butiken har inte dom heller fått mitt paket!
funderar på gå till posten under å fråga hur jag ska gå tillväga! (post huset i årsta)
Utlämningställena på affärena, är inte kända för att vara snabba, avin, kan man få vänta på i evigheter, men du har ju kollinummret, då kan dom kolla om den finns inne genom det nummret.
Tycker svenska posten är rätt seg.. Ibland får man det man beställt dagen efter men rekordet är när mina saker från usa kom, 3 dagar från USA och 8dagar från arlanda till mig = 18mil typ:( Men hoppas du hittar din avgas!!
Så nu har allt löst sig tack å lov! posten hade klantat sig med avin (den har inte kommit än) men jag åkte till handlarn IGEN å frågade, dom sprang runt som yra höns eftersom jag hade papper att det var där! Problemet var att dom på handlarn hade glömt bort att dom hade lagt undan det på lagret för det var så stort!
men nu ligger det hamma iaf och jag har tagit ledigt i morgonbitti från jobbet för att det ska monteras innan det blir för kallt!