3805
Sök

antal besökare?!

10 sec före dig...
540 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
hur ska man kunna komma in på hetast just nu? det bästa jag har komit är med min 740 och det är på sista plats mitt i natten..

humm har tänkte på detta ett tag!

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
4 oktober 2007
Det är en blandning av sevärd bil  (många ska tycke det iaf) + lite tur tror jag. När jag skapade min bmw så kom den med på listan och höll sig i nästan 24 timmar. Om man väl ligger inne på listan eller en bit upp så är chansen större att folk kollar in bilen.

Ursäkta ev stavfel då klockan är mycket och jag är jättetrött tongue

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

★★★★★
455 Inlägg
4 oktober 2007
tycker dom som e högt upp i hetast just nu, antingen har något väldigt utmärkande i namen på bilen så många lockas ock en närbild på något så folk undrar var det är så kollar man ju givetvis, sen uppdaterar man strax efter 00:00 då listan nollställs strax därefter wink

OEM <3
6 957 Inlägg
4 oktober 2007
Lägg ut en bild på bilen å en brud klängandes eller vresandes över den, de har ju funkat för alla andra cool
Senast redigerat av Bjork (4 oktober 2007)

OEM <3

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 oktober 2007
Bjork skrev:
Lägg ut en bild på bilen å en brud klängandes eller vresandes över den, de har ju funkat för alla andra cool

haha faktiskt lite sant .. men känns som man ska ha lite "unik bil" också ... //chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

OEM <3
6 957 Inlägg
4 oktober 2007
chrille_ skrev:
Bjork skrev:

haha faktiskt lite sant .. men känns som man ska ha lite "unik bil" också ... //chrille_

De har du ju, en T-sport, ingen vanlig corolla de inte wink
(kolla på en förra veckan, mumma!big_smile)

OEM <3

Servicerådgivare
715 Inlägg
4 oktober 2007
Bjork skrev:
chrille_ skrev:
Bjork skrev:

De har du ju, en T-sport, ingen vanlig corolla de inte wink
(kolla på en förra veckan, mumma!big_smile)

hm ja ingen vanlig bil såsett men ändån inte en unik bil .. vanliga corolla för de otränade ögat  bara lite småstylad... och sen motorn då 1.8liter vvtl-i  192 hk de e rätt grymt för 1.8liter orginal utan överladding el dylikt

men ja jag har ju ente spec mycke besökare för de... men jag har ju märkt att att de blir fler kommentarer och röster än när jag hade min Saab 9-5 innan

Bjork:    ja dom e grymma som fan en jobbarkompis/polare har en med kompressor !! riktigt najs.

/chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Sök