Rattfylla.

richardoo290 VOLVO for life..
7 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

volvo_raggaren skrev:

richardoo290 skrev:

volvo_raggaren skrev:

hur menar du?

diskutera inte med firetraxx, (meningslöst).... han menar att du e full just nu eftersom du stavar dåligt,

jaha visst jag kanske stavar dåligt men det är inget handikapp i bilkörning, fan va irriterad man kan bli på folk som märker och/stavning

jag bryr mig inte om folk stavar dåligt,  jag stör mig på att firetraXx ska kommentera de..  onödigt tycker jag..

breesladd SKÅNING
7 oktober 2007 · 1 215 Inlägg

Bmw_666 skrev:

volvo_raggaren skrev:

FireTraXX skrev:

250km/h på en 50-väg och 50km/h på fyllan är ju inte så farligt olika tycker jag.

inte många som håller 250 på 50 väg men de som gör det borde tänka om, förstår likheten

Helt säker på att itne du gör det iaf.. Svårt att få upp bilen i lagliga 110... Så du har ju lite handikapp där.. du behöver ju inte ens bli sugen !

om du menar mig så nej jag har inga problem att få upp bilen i 120 som är lagligt i halland.

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
breesladd SKÅNING
7 oktober 2007 · 1 215 Inlägg

brore skrev:

volvo_raggaren skrev:
fattar inte hur man kan sätta sig i belen när man druckigt då måste man ju sakna nån spärr i huet, men det har de flästa nästan på pekat har ingen anning om straffet men hoppas det blir hårt så du inte tycker det är värt att chansa en gång till, jag och en polare testade en gång när vi hade drukigt ett par öl på inhängnat område vi körde en meter fram och en meter bak var och det var bland det värska jag gjort skulle aldrig få för mig att säta mig och köra när jag druckigt fy fan

tror volvo_raggarn far med osanning nu

och varför skulle jag göra det?

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Onee
7 oktober 2007 · 342 Inlägg

jävlaa idiot du verkar vara elle!

För det första frågade jag min far som är polis å han sa att sådan idioter som du kommer garanterat att få indraget körkort, en jävla massa böter, samhällstjäns och en massa goda timmar i fängelse elle en liten trevlig leksak runt foten.

så man får fan inget mildare straff bara för att man inte har haft körkort om du tror det. då är man en riktig idiot som tror på detta själv

säger som en sa här förut.

synd att dödsstraffet är avskaffat för det e du värd.

breesladd SKÅNING
7 oktober 2007 · 1 215 Inlägg

FireTraXX skrev:

volvo_raggaren skrev:

richardoo290 skrev:

diskutera inte med firetraxx, (meningslöst).... han menar att du e full just nu eftersom du stavar dåligt,

jaha visst jag kanske stavar dåligt men det är inget handikapp i bilkörning, fan va irriterad man kan bli på folk som märker och/stavning

Jag blir irriterad på folk som efter minst 9 år i grundskolan inte kan stava ordentligt.

bara för att det är 9 års grundskola i sverige betyder det inte att man var där. sen kan det vara så att vissa som stavar dåligt har en sjukdom som gör att de inte hängt me i skolan.

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
FireTraXX DFFL
7 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

volvo_raggaren skrev:

FireTraXX skrev:

volvo_raggaren skrev:

jaha visst jag kanske stavar dåligt men det är inget handikapp i bilkörning, fan va irriterad man kan bli på folk som märker och/stavning

Jag blir irriterad på folk som efter minst 9 år i grundskolan inte kan stava ordentligt.

bara för att det är 9 års grundskola i sverige betyder det inte att man var där. sen kan det vara så att vissa som stavar dåligt har en sjukdom som gör att de inte hängt me i skolan.

Jag har alltid varit överaktiv och okoncentrerad, skolkat mycket och inte varit med på lektionerna trots att jag varit där.
Men jag kan stava...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
seppD
7 oktober 2007 · 17 Inlägg

Lpc skrev:
jävlaa idiot du verkar vara elle!

För det första frågade jag min far som är polis å han sa att sådan idioter som du kommer garanterat att få indraget körkort, en jävla massa böter, samhällstjäns och en massa goda timmar i fängelse elle en liten trevlig leksak runt foten.

så man får fan inget mildare straff bara för att man inte har haft körkort om du tror det. då är man en riktig idiot som tror på detta själv

säger som en sa här förut.

synd att dödsstraffet är avskaffat för det e du värd.

kul att din far e polis och kan hjälpa dig med svar från sveriges rikes lag. böter får han indraget körkort men inte fängelse det får han bara om han e återfallsförbrytare vilket han ej e utan det är fösta gången han gjort nåt och det dummaste osså men gjort är gjort han kommer få ett kännbart straff för att visa att det inte accepteras i dagens sverige att köa packad och att han förhoppningsvis inte kommer göra det igen där e punkten satt

Vilket Jävla Liv Man För Konstigt Man Inte Dör :D
Martan
7 oktober 2007 ·

FireTraXX <3

big_smile

breesladd SKÅNING
7 oktober 2007 · 1 215 Inlägg

FireTraXX skrev:

volvo_raggaren skrev:

FireTraXX skrev:

Jag blir irriterad på folk som efter minst 9 år i grundskolan inte kan stava ordentligt.

bara för att det är 9 års grundskola i sverige betyder det inte att man var där. sen kan det vara så att vissa som stavar dåligt har en sjukdom som gör att de inte hängt me i skolan.

Jag har alltid varit överaktiv och okoncentrerad, skolkat mycket och inte varit med på lektionerna trots att jag varit där.
Men jag kan stava...

GRATTIS då. så okey jag kan inte stava och alla här har sett det och det kan jag leva med men det är nog mitt ända problem kan vi släppa det nu tråden handlade inte om det

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Eclips3 Lidhultare.
7 oktober 2007 · 325 Inlägg

FireTraXX skrev:

volvo_raggaren skrev:

FireTraXX skrev:
Jag blir irriterad på folk som efter minst 9 år i grundskolan inte kan stava ordentligt.

bara för att det är 9 års grundskola i sverige betyder det inte att man var där. sen kan det vara så att vissa som stavar dåligt har en sjukdom som gör att de inte hängt me i skolan.

Jag har alltid varit överaktiv och okoncentrerad, skolkat mycket och inte varit med på lektionerna trots att jag varit där.
Men jag kan stava...

jag blir irriterad på överspännda personer som ska hålla på men personer som inte kan stava riktigt! det finns en "sjukdom" som heter dysleksi, det innebä att man har skriv och lässvårigheter! det har inte du lärt dig under alla år du levt då eller?

Senast redigerat av eclips3 (7 oktober 2007)

-Twiajävlen-
richardoo290 VOLVO for life..
7 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

eclips3 skrev:

FireTraXX skrev:

volvo_raggaren skrev:

bara för att det är 9 års grundskola i sverige betyder det inte att man var där. sen kan det vara så att vissa som stavar dåligt har en sjukdom som gör att de inte hängt me i skolan.

Jag har alltid varit överaktiv och okoncentrerad, skolkat mycket och inte varit med på lektionerna trots att jag varit där.
Men jag kan stava...

jag blir irriterad på överspännda personer som ska hålla på men personer som inte kan stava riktigt! det finns en "sjukdom" som heter dysleksi, det innebä att man har skriv och lässvårigheter! det har inte du lärt dig under alla år du levt då eller?

precis, finns olika former av dysleksi, han kanske har en mild som ahn inte vet om?
man skall inte vara på personer om stavning, fan ta firetraXx som jämt ska trycka ner på andra!

FireTraXX DFFL
7 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

Allt jag skriver överdrivs till tusen och lyfts fram som om jag vore fan själv.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
richardoo290 VOLVO for life..
7 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

FireTraXX skrev:
Allt jag skriver överdrivs till tusen och lyfts fram som om jag vore fan själv.

i mina ögon är du fan sj... lol

FireTraXX DFFL
7 oktober 2007 · 9 020 Inlägg

richardoo290 skrev:

FireTraXX skrev:
Allt jag skriver överdrivs till tusen och lyfts fram som om jag vore fan själv.

i mina ögon är du fan sj... lol

Det är möjligt.
Men vad jag än skriver så citeras det 100ggr.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
richardoo290 VOLVO for life..
7 oktober 2007 · 2 113 Inlägg

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:

FireTraXX skrev:
Allt jag skriver överdrivs till tusen och lyfts fram som om jag vore fan själv.

i mina ögon är du fan sj... lol

Det är möjligt.
Men vad jag än skriver så citeras det 100ggr.

skriv inget mer då? hmm

breesladd SKÅNING
7 oktober 2007 · 1 215 Inlägg

FireTraXX skrev:

richardoo290 skrev:

FireTraXX skrev:
Allt jag skriver överdrivs till tusen och lyfts fram som om jag vore fan själv.

i mina ögon är du fan sj... lol

Det är möjligt.
Men vad jag än skriver så citeras det 100ggr.

så kan det va när man på pekar något meningslöst alla fattade vad jag skrev så där var inget problem. minst  90% av folk på olika forum stavar fel lär dig leva med det man blir inte bättre för att någon på pekar det

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Eclips3 Lidhultare.
7 oktober 2007 · 325 Inlägg

yes, det är sant, volvo_raggaren

Senast redigerat av eclips3 (7 oktober 2007)

-Twiajävlen-
Alecci
7 oktober 2007 · 2 014 Inlägg

Verkar som om tråden har fyllt sitt syfte. Låst.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang