Mondeo Styling Hjälp...

skyhawk
7 oktober 2007 · 56 Inlägg

Hej alla där ute, nu är det så att jag ett bra tag nu har letat efter styling till mondeo MK3..
men det värkar inte finnas sådär jätta mycket..
hittade ett styling paket på psg´s hemsida och nån kitt på realcar men  det var allt,
  så tänkte kolla ifall nått vet vart jag kan hitta nått kul smile .. tack i förväg

*Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile.. winning's winning!*
Ford Mondeo St220 "BeaST220" (2003)
Ford Mondeo "Econetic" (2012)
Fredrik_ax
7 oktober 2007 · 161 Inlägg

kjolpkt finns på stylit.se...sen beror allt på vad du ska göra...fälgar, toning, sänkning, vxlspaksknopp, sätesöverdrag..det finns mkt att göra som räknas till styling...bara så du vet så kan du kolla min projekttråd om min mondeo som jag stylar:P

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 80#p548480

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
Audi A6 2,4 (1998)
Danniboy This is me
7 oktober 2007 · 334 Inlägg

Spana in min så kan du se hur det ser ut med combat fronten samt dubbelljus från realcar till mondeon.

Sidokjolarna äår förlänga från en sierra Rs.
Bakdel mondeo RS

Fredrik_ax
7 oktober 2007 · 161 Inlägg

Coolt...vad gick lyserna på?

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
Audi A6 2,4 (1998)
JonasPLind
7 oktober 2007 · 820 Inlägg

Mk3 är ju relativt ny. och dom är schyssta som dom är egentligen. dock måste dom sänkas.

skyhawk
7 oktober 2007 · 56 Inlägg

aa jag vet bilen är nu på väg  till sverige från grekland efter som den blev kvar där så nu är det dax o börja fixa den smile hehe ...  ska nog börja med o sänka den o skaffa  nya  fälgar...tona lite neon och egna mattor som jag ska börja med snart smile

*Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile.. winning's winning!*
Ford Mondeo "Econetic" (2012)
Ford Mondeo St220 "BeaST220" (2003)
Fredrik_ax
7 oktober 2007 · 161 Inlägg

nice...kolla stylit.se, där har de billiga fälgar, tyckte det lät billigt med ca 2200 för 4st fälgar, men maila dem och fråga och det stämmer...

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
Audi A6 2,4 (1998)
Schumi
8 oktober 2007 · 401 Inlägg

Fredrik_ax skrev:
nice...kolla stylit.se, där har de billiga fälgar, tyckte det lät billigt med ca 2200 för 4st fälgar, men maila dem och fråga och det stämmer...

vart har du set att det står 4st för 2200;- jag ser bara st priser

Senast redigerat av Schumi (8 oktober 2007)

BMW E61 "520d" (2007)
Fredrik_ax
8 oktober 2007 · 161 Inlägg

'Hej, jag undrar om priset på fälgarna
är per styck eller för fyra stycken?

Mvh Fredrik'

'Hej!

Priserna är för 4St med däck!'

Så stod det iaf i mailen...

Det är inte för mycket att göra, bara för lite tid att göra allt
Audi A6 2,4 (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang