4823
Sök

Dalhems hemsida!?

Kalaskillen
246 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Tjenare alla

Satt här och funderat lite över dalhems.com hemsida. Är de bara jag eller tycker ni andra också att den har ett helt värdelöst scriptsystem, varje gång du rör menyraden så ska hela sidan laddas om. Och de finns för många undermenyer så de blir en jävla massa "tryckade och väntande"

Jag tycker även att sökfunktionen är totalt värdelöst, men den har blivit lite bättre sen uppdateringen. Tackvare allt detta så tappar jag helt suget på att köpa på deras hemsida, dessutom inga bilder på nånting (knapt)

Nu tänker ju alla säga, ja men den är under uppbyggnad. Men den har vart de nu i säkert ett halvår, om inte mer och jag har då inte sett någon markant skillnad?

Är de bara jag som reagerar så här, de är ju sagt att de ska vara ett grymt företag med många produkter osv? roll

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

Gasglad
295 Inlägg
9 oktober 2007
Tycker den är jävligt rörig faktiskt. Undviker helst sidan så som den är nu.

1 019 Inlägg
9 oktober 2007
Jo håller med.. Har varit sådär väldigt länge nu. Synd eftersom det är ett stort företag, men absolut inga problem att handla av dom wink

MVH/Davve

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

★★★★★
455 Inlägg
9 oktober 2007
ja sidan e hel lustig,, man måste verkligen veta vad man ska ha. eftersom de som sagt knappt finns biler, handlar också hellre på andra sidor just pga den dåliga hemsidan dalhems har tyvärr.. dock så verkar dom ha väldigt mycket saker, vilket e synd när man inte ser vad det ens är...
Senast redigerat av ozzy (9 oktober 2007)

Kalaskillen
246 Inlägg
9 oktober 2007
Trådstartare
Precis. De verkar som om de har för MYCKET saker? men via telefon så är de väldigt vänliga och hjälpsamma. Vi får väl vänta yttligare 1-2 år innan sidan ska fungerar enligt deras teori tongue

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

666 Inlägg
9 oktober 2007
sidan är helt värde lös tycker ja går inte att kika på man blir ju galen:D

SUBARU WRX
din dröm min verklighet

12 086 Inlägg
9 oktober 2007
Man hittar ju inte ett skit häller.. dalhems är stora o har allt men de ör telefon som gäller om man ska förstå något smile

bäst
319 Inlägg
9 oktober 2007
bättre att åka dit direkt!
Senast redigerat av kalle_fiat (9 oktober 2007)

3 059 Inlägg
9 oktober 2007
Sidan e det sämsta som finns.. Inte ordning på ett skit.. finns betydligt mindre firmor med mindre resurser som har 312556 ggr bättre sidor, gjorda av hemmapulare.
Har inte handlat där pga deras sida, väljer andra ställe. När dom väl fixar en riktig sida ska jag mycket väl handla av dom.

Den har ju vatt på tapeten många ggr men dom verkar inte bry sig särskilt om all kritik dom får för den. slår vad om att dom tillomed pröjsat en del stålar till nån som kallar sig för webmaster för att få den gjord.
Senast redigerat av Smajly (9 oktober 2007)

414 Inlägg
9 oktober 2007
Klarar inte av deras sida riktigt frusterande, önskar de kunde fixa sidan bättre så man kan börja handla där big_smile

hej

RS
886 Inlägg
9 oktober 2007
Streammen skrev:
Tjenare alla

Satt här och funderat lite över dalhems.com hemsida. Är de bara jag eller tycker ni andra också att den har ett helt värdelöst scriptsystem, varje gång du rör menyraden så ska hela sidan laddas om. Och de finns för många undermenyer så de blir en jävla massa "tryckade och väntande"

Jag tycker även att sökfunktionen är totalt värdelöst, men den har blivit lite bättre sen uppdateringen. Tackvare allt detta så tappar jag helt suget på att köpa på deras hemsida, dessutom inga bilder på nånting (knapt)

Nu tänker ju alla säga, ja men den är under uppbyggnad. Men den har vart de nu i säkert ett halvår, om inte mer och jag har då inte sett någon markant skillnad?

Är de bara jag som reagerar så här, de är ju sagt att de ska vara ett grymt företag med många produkter osv? roll

Håller med dig. Totalt värdelös sida och dom borde ju verkligen rycka upp sig och få till en kanonsida, eftersom dom är ett så bra företag!

Focus RS

4 571 Inlägg
9 oktober 2007
Håller med trådskaparen på alla punkter.

Eftersom sidan är kass väljer jag heller webshoppar som verkligen fungerar.

Vissa säger ju "det är ju bara att ringa"
Jo visst kan man det om man vet exakt vad man söker men vill man bara kolla vad de kan erbjuda så är det ganska bökigt.

12 086 Inlägg
9 oktober 2007
Izual skrev:
Håller med trådskaparen på alla punkter.

Eftersom sidan är kass väljer jag heller webshoppar som verkligen fungerar.

Vissa säger ju "det är ju bara att ringa"
Jo visst kan man det om man vet exakt vad man söker men vill man bara kolla vad de kan erbjuda så är det ganska bökigt.

Jag håller med, det är skönare att ha grejorna framför sig på en webbshop. MEN om man ringer dalhmens så är de väldigt tillmötesgående. Har ringt 3 ggr och mailat kanske 10 om diverse frågor, om de kan ta hem, pris mm.. och de har alltid varit lika trevliga!

Sök