4478
Sök

Tråkigheter!!

BMW fantast
1 172 Inlägg
9 oktober 2007
shit.. fan va hemsk... vi håller tummarna för att hon får ett hjärta...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Pfffft
906 Inlägg
9 oktober 2007
Fy vad hemskt sad
Inte lätt att behöva förlora dom man tycker om. Min sambo tog livet av sig nu i december 06. Han hade "hotat" med det, sa att det fanns inget utan mig vad hans sida.. Men jag borsta det bara av mig. Tänkte att det skulle inte ta mer än max 1 månad så skulle vi bo ihop igen. Men han ville inte mer och frotalkrockade med en lastbil. Inte direkt samma sak där. Men man kan tyvärr inte välja vad andra ska göra. Hoppas det löser sig!
Senast redigerat av postorder_probe (9 oktober 2007)

Umadbro?

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
9 oktober 2007
Fy fan va tråkigt, hoppas hon tar sit förnuft till fånga och väljer att leva. Man får hoppas du har dagligen kontakt med henne. Och berätta för henne hur mycke du älskar henne.

Jag vet inte vad som är värst att förlora den man älskar eller en släkting. Har redan förlorat en Farbror, och nu om inte sista behandlingen på min faster går bra, så har hon inte långt kvar att leva.

Och till Postorder_probe, hoppas du mår bättre, det är inte roligt när ens kära tar livet av sig, har aldrig upplevt det själv och hoppas man slipper.

Lev livet, det kan ta slut fort

3 113 Inlägg
9 oktober 2007
yikes vet inte dirket vad jag ska skriva för att beskriva hur jag känner efter jag har läst detta.. hämskt!!! sad

eftersom du gillar henne så mycket så måste du övertyga henne att ta emot hjärtat, finns ju inget mer man kan göra. Förstår hennes sitts att hon inte vill ta emot det men 19 år emot 80-100år är ju ingenting. Hon har ju hela livet framför sig.

jag har aldrig misst någon person som jag verkligen gillar förutom farmor som jag hade mest kontakt med utav mina förföreldrer, och bara det kändes skit! Djur, som min hund som min hund som var verkligen en del utav mig dog i sen Juli-månad detta år och det sitter i fortfarande. sad
kan inte kolla på Motorhomes's musikvideo till "Into The Night" utan att fall en tår. sadsad
Senast redigerat av cebT (9 oktober 2007)

Semper Fi

1 174 Inlägg
9 oktober 2007
fan kämpa för henne! du kanske gör dig glad å även henne? någon som hon kan prata med osv osv..

Ovejävel!
261 Inlägg
9 oktober 2007
Lider med dig! Håller tummar o tår här också för dig o din tjej.

Vet hur det är när man inte vet om man kommer ha kvar eller förlora nån man bryr sig mycket om.
Min mormor (78år) ramlade hemma o vi trodde hon hade brutit ett revben men hon blev hemskickad från vårdcentralen. Sen var morsan på som fan på läkarna o det visade sig va ett så kallat "mördarvirus" som börjat äta på henne.
För en månad sen var jag helt inställd på att hon skulle dö o vad som skulle hända efter o allt.
Men som ett jävla under, inte för jag tror på såna men hon fick allt det bortopererat o nu kan hon gå igen.
Så jag hoppas verkligen att du får träffa din tjej så ni får prata ut om allt det o att det löser sig till det bästa.

Jag talar nog för alla här på Gorg när jag säger att vi finns där för dig! Ge aldrig upp... /Ove

Kör du så dör du!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
fan vad jobbigt det är... vaknar hela tiden med ryck och hjärtat går i 300 knyck.. har inte hört från henne på hela dagen igår... börjar bli orolig att det kanske har hänt något:(

Team Insane Racing

TheBabe
10 oktober 2007
Malm3n skrev:
fan vad jobbigt det är... vaknar hela tiden med ryck och hjärtat går i 300 knyck.. har inte hört från henne på hela dagen igår... börjar bli orolig att det kanske har hänt något:(

Måste vara riktigt jobbigt, kan inte tänka mig hur det måste kännas. Vet bara att när jag är borta från min kille så kan inte jag leva normalt, jag börjar gråta när någon nämner honom eller när jag tänker på honom. Måste vara 1000 gånger värre för dig..
Kanske var mycket som hände igår så hon inte hade tid att kontakta dig, men var inte orolig det kommer nog bli bra även om det inte känns så.

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
10 oktober 2007
Trådstartare
tack allihopa:) ni ger mig hopp:) uppskattas väldigt högt

Team Insane Racing

Sök