passade på att rasta supran efter en dagsutflykt! trots att växellådan började läcka olja o vit ryka i 190kmh tidigare under dagen så gick den som en pärla hela dagen! den växlade hur mjukt som helst upp till 4ans växel när jag burnade o hjulen snurrade i 140kmh fast bilen stod stilla :9
Om man ändå hade ett par däck över alltså. Har redan fått byta bakdäck nu i sommar, känns motigt att göra det igen. Men det är ju förjävla kul att bränna gummi!
Go stämning i bilderna Som sagt, sommaren är inte slut än.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Nog är sommaren slut alltid.. men det hindrar ju en inte ifrån att vara ute och köra sin pärla. Dom går så sjuuukt gott nu när det är bara några plusgrader ute.
Nog är sommaren slut alltid.. men det hindrar ju en inte ifrån att vara ute och köra sin pärla. Dom går så sjuuukt gott nu när det är bara några plusgrader ute.
det har jag inte tänkt på men det borde ju stämma! nyrenoverade turbos o ny servad så den går gött som fan iaf
jag använder en canon eos 350d, utan stativ på dessa bilder
Det är en riktigt bra skillnad också! Det märks på bägge mina fastän det skiljer ganska mycket mellan min och ett hack upp till Supran! Sjyssta kort, måste skaffa mig en systemkamera snart!