3320
Sök

minne till sin far

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
Tjah. Gått två år sen nu min far gick bort funderar på o göra en tattuering som minne e de något man ska göra? funderar på en ros och banderoll som de står " Clark 1939-2005"  elr e de någon som har något annat förslag  Mvh Bill_Bull

7 100 Inlägg
23 september 2007
först och främst:tråkigt att han gick bort sad
men de som du skrev tyckte ja lät bra smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

511 Inlägg
23 september 2007
leta rätt på en riktigt bra tatuerare, å gadda in ett poträtt av han... visst de kostar jue en hel del, men om du tänker efter lite så är de nog värt de

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
okej men har ingen bra bild på honom   får tänka o se lite till om man får några förslag tack båda

409 Inlägg
23 september 2007
tycker jag låter som ett bra tatueringsobjekt.. kör hårt!

EDIT: vet en grym tatuerare från nässjö också om du är intresserad!
Senast redigerat av h0lle (23 september 2007)

195 Inlägg
23 september 2007
först och främst tråkigt o höra det med din pappa.
sen så tycker jag du tar o gör en kors med en ros och din pappas nams när han föddes och när det tragiska hände

511 Inlägg
23 september 2007
tatueran brukar kunna göra om poträttet lite så att de ser bra ut, men ja, har man inget bra kort så har man de inte, men de hade kunnat blitt ett fint minne av honom
Senast redigerat av ZamiX (23 september 2007)

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
många som skriver om poträtt. funderar på de nu! har en tattuerare som ja ska kolla med o se va han tkr om de sen har man inte en jätte plånbok heller hmm 1050 månaden sad tack ska ni ha smile

511 Inlägg
23 september 2007
Bill_Bull skrev:
många som skriver om poträtt. funderar på de nu! har en tattuerare som ja ska kolla med o se va han tkr om de sen har man inte en jätte plånbok heller hmm 1050 månaden sad tack ska ni ha smile

De låter som studiebidrag... Isf kommer de nog ta några månader att samla ihop, men de e värt de smile

557 Inlägg
23 september 2007
Usch, tråkigt när nära och kära går bort. Förlorade själv min far för 4 år sen, han blev bara 37 år gammal så jag vet hur det känns. Han valde dock att dö (Självmord) :'( Jag tycker det låter fint med en ros och en baderoll, jag har faktist funderat på nått liknande.

Jag har tänkt och göra ett segelfartyg och döpa det till Peter (Min fars namn) då han älskade att vara på sjön, försök komma på nånting som betydde mycket för din far, tex en hobby lr liknande och utgå därifrån och försöka få fram nått fint av det. Lycka till smile

//Jerry

511 Inlägg
23 september 2007
Fimpha skrev:
Jag har tänkt och göra ett segelfartyg och döpa det till Peter (Min fars namn) då han älskade att vara på sjön.

jäkla va fint de hade varit, där måste du ha tänkt till lite extra. Men väldigt starkt av dig att göra en tatuering till minne av honom även att han begick självmord, då man sätter sit eget liv framför sin familj. Menar inget illa om honom, han var säkert en fin man.

Truck/Bil mekaniker
159 Inlägg
23 september 2007
Trådstartare
Fimpha skrev:
Usch, tråkigt när nära och kära går bort. Förlorade själv min far för 4 år sen, han blev bara 37 år gammal så jag vet hur det känns. Han valde dock att dö (Självmord) :'( Jag tycker det låter fint med en ros och en baderoll, jag har faktist funderat på nått liknande.

Jag har tänkt och göra ett segelfartyg och döpa det till Peter (Min fars namn) då han älskade att vara på sjön, försök komma på nånting som betydde mycket för din far, tex en hobby lr liknande och utgå därifrån och försöka få fram nått fint av det. Lycka till smile

okej mkt tråkigt min blev visseligen 66 år jag var då 15 år funderar på o ha wasa skeppet som bakrund han byggde nämligen en modell utan ritningar som han väldigt mkt tyckte om sen fick ja hans intresse på bilar (enda sonen som blev) tackar så mkt för tipset MVH BILL

8 921 Inlägg
24 september 2007
Tänk efter vad du och din far hade för gemensamma minnen kanske kan vara en idé eller något som associerar till honom som tex. Bill_Bull hade ju en segelbåt till sin far.

Gå noga igenom alla alternativ du kan komma på och prata sedan med en erkänt bra tatuerare för att förverkliga ditt minne.

Fotograf på Tierp iDag

Sanizz
11 oktober 2007
De där är svårt.. Men ja kan rekomendera en studio i helsingborg evil twins tatoo, dom är jävligt bra.. googla o kikka in i galleri

2 594 Inlägg
11 oktober 2007
vad hade han för intressen favoritbil mm skule ju kunna tatuera en bil som han tyck om och skriva när han dog på reg skylten ? va tror du om de?

1 142 Inlägg
12 oktober 2007
fixa nån som ritar väldigt bra så låter du den rita eftersom du har så många olika du kan göra nu kan han/hon rita dom åt dig så du får se hur de blir och sedan välja den du tycker blir bäst

MissMarilyn
12 oktober 2007
Väldigt tråkigt att höra om din far!!!   *ägnar en tanke åt er*

Min svärfar gick bort i augusti och min sambo har bestämt sig för en tatuering. Det är ett fint sätt att hedra en persons minne.
Peter kommer att tatuera in hans person nummer, dom siffrorna står ju för hela honom!!
Men allt är ju väldigt personligt så ta din tid att tänka igenom det... och lycka till!!!

My

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
12 oktober 2007
Tråkigt.

Jag tycker såhär att det med en ros, banderoll, namn och datum det är det du ska göra. För jag tycker personligen att det första som poppar upp i huvudet, det är det man ska göra smile

I do it my way

Sök