3381
Sök

Orättvist behandlad..

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Hej, igår startade någon en tråd angående Rasism och det slutade med att tråden låstes och jag läste igenom tråden och fick nu veta att "golfarn_nr1" Har blivigt avstängd från sidan (Säkert många fler) hmm
Hur kan detta komma sig? Jag lästa allas inlägg och jag tycker att de skrev helt normalt och vårdat språk fanns..
Så vrf räckte det inte med att låsa tråden? tycker "golfarn_nr1" ska få tillbaka hans tillåtelse och alla de andra som skrev i tråden som kanske oxå blev avstängda..

Svara gärna på vrf just "golfarn_nr1" vart avstängd till 2008..
Han  har skickat mejl men inte fått några svar, är det pga att han blivit avstängd ni inte svarar på mejlen?
Säger bara vad jag tycker!
mvh kimpa
Senast redigerat av kimpan_90 (14 oktober 2007)

Avstängd
92 Inlägg
14 oktober 2007
tjaffsa inte med en moderator.dom måste man respektera
starta inte såna här trådar.du måste ta det på PM och vänta.dom kan inte svara allti efter ett par timmar.det kan ta nån dag.håll dig lugn.radera hela ditt inlägg.svar kommer i framtiden

It Get´s Only Better

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Men tycker att de ska vara rättvist, inge konstigt skrevs ju i tråden, och om monetorna svarar på hans mejl tar de ju och låser den här tråden, har inge imot dem, vill bara ha svar vrf han som inte skrev så mycket och defenitift inge dumt i tråden blir avstängd :S

Så jag har inget imot dem, den här sidan har gett mig mycket men vill hjälpa kompisen bara..
mvh kimpa

Va ska man göra om de inte svarar på info@garaget.org då? han lever ju för bilarna, så han vill bara ha en förklaring..
Senast redigerat av kimpan_90 (14 oktober 2007)

Avstängd
92 Inlägg
14 oktober 2007
jag vill inte göra nån grej av det här.jag är inte rätt man bedöma.rekommenderar dig radera hela inlägget så allt försvinner.vänta på svar.det brukar ta 4-5 dar ibland
dom har otroligt tufft.jätte mycket göra

It Get´s Only Better

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
FREE30 skrev:
jag vill inte göra nån grej av det här.jag är inte rätt man bedöma.rekommenderar dig radera hela inlägget så allt försvinner.vänta på svar.det brukar ta 4-5 dar ibland
dom har otroligt tufft.jätte mycket göra

Jag förstår att de har mycket att göra..
Men jag vill stå för min kompis.. vill bara att ha ska få tillbaka sin gorgsida :S
Han har inte gjort nåt tycker jag, därför vill han höra moderaternas syn på det hela..
Eller åtminstonde få svar..
Sen kan de radera tråden..
mvh kimpa

Troligen galen...
567 Inlägg
14 oktober 2007
Nu var det väl så att moderatorerna raderade en hel del inlägg i den tråden då de inläggen bröt mot reglerna, så om du idag inte hittar några inlägg som bryter mot reglerna så kan jag meddela att det fanns inlägg igår som gjorde det. Golfaren hade en tråkig attityd i sina inlägg i den tråden, och när han dessutom kapade en annan tråd (nån tråd om högtalare i crx) blev det nog för mycket för moderatorernas tålamod.

Utanlem
895 Inlägg
14 oktober 2007
garaget är väl för att dra in pengar?..
är det någon som sticker ut och skriver något som en moderator tycker är jobbigt är det väl lättast att bara slänga ut personen.
men jag har själv blivit hotad med avstängning..
så jag orkar inte bry mig...
bättre du ber golfaren att registrera om sig och inte tjaffsa..

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Mebb skrev:
Nu var det väl så att moderatorerna raderade en hel del inlägg i den tråden då de inläggen bröt mot reglerna, så om du idag inte hittar några inlägg som bryter mot reglerna så kan jag meddela att det fanns inlägg igår som gjorde det. Golfaren hade en tråkig attityd i sina inlägg i den tråden, och när han dessutom kapade en annan tråd (nån tråd om högtalare i crx) blev det nog för mycket för moderatorernas tålamod.

Okej..
"anledningen att jag *kapade* tråden var att dom stängde av mig från tråden helt utan anledning igen....
tråden försvann så jag hade inget annat val än att skriva i en annan tråd och jag skrev de i den andra tråden hur de låg till..."

"de fanns inte ett enda inlägg från mig som var värt att stänga av mig"\\ Golfarn

så ett svar på mejl till golfran skulle vara tacksamt för att få veta vrf han blev avstängd,

Så ni kan låsa eller radera denna tråden sen, annarskan ni skriva till mig så tar jag själv bort tråden sen..
mvh kimpa

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Burken skrev:
garaget är väl för att dra in pengar?..
är det någon som sticker ut och skriver något som en moderator tycker är jobbigt är det väl lättast att bara slänga ut personen.
men jag har själv blivit hotad med avstängning..
så jag orkar inte bry mig...
bättre du ber golfaren att registrera om sig och inte tjaffsa..

Hej, han kan inte starta ett nytt konto, han är  " ip bannad" så han kan ens inte öppna hemsidan..
Så det kan bli lite svårt.. kan förstå vad du menar..
mvh kimpa

Körv
3 535 Inlägg
14 oktober 2007
Tycker verkligen synd om Golfarn, tråkigt när någon "god människa" blir avstängd sådär.

Men det är nog inte så mycket vi vanliga döda kan göra annat än att se på. Trots allt är det inget som säger att Garaget.org är en demokrati.

När vi skapar våran användare går vi med på Garaget.orgs regler. Och om vi bryter mot dem reglerna enligt the big boss chrizz. Då är vi körda helt enkelt. Så det bästa är att helt enkelt acceptera det. Tråkigt men sant.

//Just my 2 cents

PS. Tycker det är rätt dumt å skapa en rasist-tråd på en sida med så många nationaliteter. Det leder ändå bara till bråk. Fattar ni väl wink
Senast redigerat av decib3L (14 oktober 2007)

Truckdriving Man

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
decib3L skrev:
Tycker verkligen synd om Golfarn, tråkigt när någon "god människa" blir avstängd sådär.

Men det är nog inte så mycket vi vanliga döda kan göra annat än att se på. Trots allt är det inget som säger att Garaget.org är en demokrati.

När vi skapar våran användare går vi med på Garaget.orgs regler. Och om vi bryter mot dem reglerna enligt the big boss chrizz. Då är vi körda helt enkelt. Så det bästa är att helt enkelt acceptera det. Tråkigt men sant.

//Just my 2 cents

PS. Tycker det är rätt dumt å skapa en rasist-tråd på en sida med så många nationaliteter. Det leder ändå bara till bråk. Fattar ni väl wink

Precis hmm
Vi kan inte göra nåt, men jag vill bara hjälpa han få reda på vrf han stängdes av..
Jo så är det, men jag vill inte bryta mot reglerna när jag skriver de här inläggen eller skapade den här tråden,vill bara hjälpa Golfarn..

Jo du är nog inte ensam att tycka nåt sånt där..
Jo de va dumt, de finns ju säkert sånt folk här, men dagenbs ungdommar kan inte se skilnad mellan en patriot och en rasist hmm synd..
mvh kimpa

2 283 Inlägg
14 oktober 2007
Läste inläggen från han golfaren och han är av den typen som bara vill reta upp folk och göra de irriterade. Typiskt "småortsbeteende" och det är ingen som pallar med sådant.

Han får skylla sig själv som skrev saker som: Varför får man inte säga negerboll om man får säga vitlök? Det är sånna kommentarer som är så onödiga...

Man blir bara irriterad när man läser sånt.

R.I.P. Michael Jackson!

4 571 Inlägg
14 oktober 2007
Nu är det inte jag själv som stängt av honom men det är ju inte första gången.

Han var tidigare avstängd för rasistiska uttalanden, när han sedan kom tillbaka fortsatta han på samma vis trots flera varningar.
Även andra i den tråden fick varningen men tonade ner eller omformulerade sig på ett mer sakligt sätt.

Att sedan kapa andras trådar är ännu ett regelbrott.
Ursäkten för detta var att han inte hade fått svar på sina mail som han tydligen skickat.

Att kapa någon annans tråd pga att man inte fått svar på ett mail som skickats bara minuter innan är inte acceptabelt.
Admins/Moderatorer har faktiskt ett eget liv och sitter inte 24/7 vid datorn och väntar på att få svara på mail, det är ideell verksamhet och inget vi som påtalat innan tjänar pengar på.

Har man skickat ett mail eller PM så får man helt enkelt vänta tills man får svar på det.

För att avsluta detta så finns inte alla hans värsta inlägg kvar eftersom dom tagits bort från tråden pga regelbrott. Även andras inlägg har tagits bort som strider mot reglerna.
De inlägg som fanns kvar i tråden var de mildare inläggen från hans sida.

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Okej, jag får tacka för svaret Izual smile
ska jag  ta bort innehållet i trådenså ni kan radera den sen eller ska ni låsa och radera den?
mvh kimpa

Sök