Har nu bestämmt mig för att sälja min volvo och köpa en diesel. Kör såpass mycket så att det kommer tjäna sig. Har kollat runt på olika modeller. och hittat endel interesanta. Men vilka är bra? Vill hällst inte ha någon som drar mer än 0.5-0.6l/milen. Prisklassen som jag letar i är 20-40k, kan sträcka mig till 50k men då måste det finnas argument för det.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
du har ju en diesel på min användare, men de du ska kolla efter är 318 tds 325 tds och 525 tds alla finns i touring, dvs kombi, finns även som 320 d och 525 d men de är de nyare karroserna och därav dyrare i pris.
försäkringen är dock inte den billigaste, i allafall på 325an=/
En som jag känner har en liten sån där lupo diesel vet inte vad de kostar men han tjänar på att ha den. den drar väl ca 0.3 - 0,6 säger han hehe.. billigt att äga för det är nån ny beskattning på den så det blir billigare än vanliga dieselskatten
du har ju en diesel på min användare, men de du ska kolla efter är 318 tds 325 tds och 525 tds alla finns i touring, dvs kombi, finns även som 320 d och 525 d men de är de nyare karroserna och därav dyrare i pris.
försäkringen är dock inte den billigaste, i allafall på 325an=/
regnummret syns så det är ju bara att kolla på olika bolag
den såg ju fin ut, men hör med han om han har bytt pump, när de börjar gå så långt så kan pumpen torka och då är det som man har tom tank med 20 liter kvar i den
regnummret syns så det är ju bara att kolla på olika bolag
den såg ju fin ut, men hör med han om han har bytt pump, när de börjar gå så långt så kan pumpen torka och då är det som man har tom tank med 20 liter kvar i den
den var ungefär lika dyr som volvon jag har idag 4800 i trafikförsäkring. Får se om jag kan få sålt min volvo först bara. sen kan jag börja leta.