Har man tur eller tur ?

Antonnn
16 oktober 2007 · 65 Inlägg

Som sagt tur ? , Jag körde min fiddy från farsan skulle till morsan för att hämta min laddare till mobilen o farsan vet att jag kör hemma hos han o så men morsan vet bara att jag har en men inte att jag kör o farsan va hemma men morsan va inte hemma så man passar ju på roll och när jag är på väg hem till farsan igen efter att ha hämtat laddaren så svänger jag in mot Sorunda/Södertäljde vägen så tittar jag bakom mig o snuten är bakom men så ungefär efter ca 500 m så kör dom om o på med blålyset ! Men jag tycker att dom borde ju ha stannat mig för jag har inga lysen,ingen blinkers eller ngt bara en reg plåt som e från farsan´s fyrhjuling , borde dom inte stoppat en ?

Harre bra alla ! wink

marcusjj
16 oktober 2007 · 173 Inlägg

du skulle inte kunnat klämma in en punkt i ditt inlägg?

hehe. neh men visst, de borde stoppat dig. men de hade väll bättre saker för sig

Hmm.
16 oktober 2007 ·

Wow, det var en...stimulerad läsning. Men iallfall, tydligen så fick de rycka ut någon annanstans, så ja tur hade du.

De har nog ditt reg-nr wink.

Senast redigerat av Hmm. (16 oktober 2007)

Antonnn
16 oktober 2007 · 65 Inlägg

joo de hade jag fatiskt kunna göra smile (a) joo,men jag vet inte vilken hastighet jag va i och blinkade inte när jag svängde och dom hade säkert varit bakom mig ett tag !

Men jag tänkte att alla galningar i 180 km/h skulle få lite o tänk-läsa (a) tongue ,HAHHAHAHA;)

Senast redigerat av Antonnn (16 oktober 2007)

Hamilton
16 oktober 2007 · 8 865 Inlägg

Antonnn skrev:
Som sagt tur ? , Jag körde min fiddy från farsan skulle till morsan för att hämta min laddare till mobilen o farsan vet att jag kör hemma hos han o så men morsan vet bara att jag har en men inte att jag kör o farsan va hemma men morsan va inte hemma så man passar ju på

Där tappa jag tråden helt i ditt inlägg:rolleyes:

Fotograf på tierpidag.se
Antonnn
16 oktober 2007 · 65 Inlägg

jag passade på att köra på asfalt till morsan medan hon va borta och inte hemma !

Hmm.
16 oktober 2007 ·

har du körkort osv ?

Muttley
16 oktober 2007 ·

Antonnn skrev:
jag passade på att köra på asfalt till morsan medan hon va borta och inte hemma !

de var väl bra onödigt ? morsans lilla skäll är väl inget mot en anmärkning ?

Mortalis VW-nörd?
16 oktober 2007 · 4 332 Inlägg

liten unge som skrev denna tråden?

Galad8
16 oktober 2007 · 1 997 Inlägg

MOrsan å sen farsan, morsan vet inte, farsan.. osv. haha big_smile

Ser ut som när man läser texten att du typ skrev allt DIREKT du kom hem. typ.. du skrev allt utan å kolla typ.

För om ja skulle ha läst de här högt skulle ja ha dött nånstans vid 3:e morsan eller nåt roll lol

Streammen Kalaskillen
16 oktober 2007 · 246 Inlägg

Antonnn skrev:
Som sagt tur ? , Jag körde min fiddy från farsan skulle till morsan för att hämta min laddare till mobilen o farsan vet att jag kör hemma hos han o så men morsan vet bara att jag har en men inte att jag kör o farsan va hemma men morsan va inte hemma så man passar ju på

Haha va!? lär dig lite meningsbyggnad roll

OT: Ja du hade en jäkla röta må jag säga!

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang