4936
Sök

HAHA Jag hatar gas kabelkitt

694 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
hehe måste skriva av mig lite köpte ett jävla kabel kitt igår från gas. drog alla kablar funkade hur bra som helst visst var trångt och jävligt små sår på händerna ja visst men sånt man får räkna med.
Men när ja ska koppla in lågnivån på steget märker ja att ena hanen är aningen böjd inte mkt kanske någon m,m så den kärva när ja skulle trycka i den:P tar ut den och sätter tummen på och ja trycker inget alls så går skiten av:P
haha hmm va gör man nu slänger kabel jäveln eller kan man byta bara den "kontakten"? är så tråkigt att dra om allt.

1 058 Inlägg
17 oktober 2007
okkar skrev:
hehe måste skriva av mig lite köpte ett jävla kabel kitt igår från gas. drog alla kablar funkade hur bra som helst visst var trångt och jävligt små sår på händerna ja visst men sånt man får räkna med.
Men när ja ska koppla in lågnivån på steget märker ja att ena hanen är aningen böjd inte mkt kanske någon m,m så den kärva när ja skulle trycka i den:P tar ut den och sätter tummen på och ja trycker inget alls så går skiten av:P
haha hmm va gör man nu slänger kabel jäveln eller kan man byta bara den "kontakten"? är så tråkigt att dra om allt.

finns kontakter att köpa, tror biltema har.

PoLoud =D

694 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
vw_performance skrev:
okkar skrev:

finns kontakter att köpa, tror biltema har.

så är bara att klippa av den och koppla om på det nya? hmm man kanske ska köpa bättre lågnivå med en gång:P för bara kabeln som är budget i ljudet:P?

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
17 oktober 2007
går att byta, biltema har som man löder på! men varför inte köpa en bättre kabel om den är så dålig som du säger!?

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

694 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
båge skrev:
går att byta, biltema har som man löder på! men varför inte köpa en bättre kabel om den är så dålig som du säger!?

jo ska göra det.. hehe.. någon som vet vettigt märke? som är hanterbar denna gas kabeln var hård som helvete..?

452 Inlägg
17 oktober 2007
denna kabeln är grym, mjuk och smidig rejäla kontakter en klar favorit hos mig ivarjefall!
http://bildradiohuset.ehandel.net/sv/ar … act_ip6550

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

694 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
Team_Bilradiohuset skrev:
denna kabeln är grym, mjuk och smidig rejäla kontakter en klar favorit hos mig ivarjefall!
http://bildradiohuset.ehandel.net/sv/ar … act_ip6550

den såg bra ut.. hmm kommer den med posten eller:P? tror ja beställer en på studs lika bra:P Men den har ingen remote kabel till va?
Senast redigerat av okkar (17 oktober 2007)

452 Inlägg
17 oktober 2007
nej ingen remote, balla kablar har inte det smile

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

694 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
Team_Bilradiohuset skrev:
nej ingen remote, balla kablar har inte det smile

hehe då måste ja ju ha en remote kabel med:P? vart fan köper man en sådan:P?

16 197 Inlägg
17 oktober 2007
vilket kabelkit va de du köpte??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

694 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
evilaudio skrev:
vilket kabelkit va de du köpte??

jadu gas stod det på och en stor jävla förpackning.. kosta 549 tror ja

4 554 Inlägg
17 oktober 2007
jag köpte autoleads paket lågnivå för runt 500 eller nått riktigt go är den

16 197 Inlägg
17 oktober 2007
oki.. otur å fått en "måndags X"..sad

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 661 Inlägg
17 oktober 2007
Remotekabel är bara en helt vanlig strömkabel, ta vilken som helst smile

EVOLUTION GARAGE
1 837 Inlägg
17 oktober 2007
Mitt första lågnivåkitt jag köpte var GAS, genomskinlig/blå randig, mjuk, funkar hur bra som helst. Den andra lite dyrare även en biltema kabel som jag har till baslådan var hårda och lite mer bökiga att dra. Men aldrig haft problem med avbrutna kontakter. tongue

//Edge

Sök