4345
Sök

hur ska jag bete mig för att hjälpa min polare ut ur träsket ?

BilstereoNörd
576 Inlägg
21 oktober 2007
Som åskådare till såna här situationer så undrar man ofta, vad de ser hos personen i fråga som gör det värt all otro o svek??
Att ta sig ur en sån här situation är inte enkelt, det sitter ju i psyket som nämnts tidigare!
Som kompis/vän har du nu försökt den "snälla" vägen, det återstår några alternativ!
Rekommendera att han söker hjälp hos psykolog och får nån antidepressiv behandling.

Eller så byter du attityd mot honom och hela tiden påminner om hennes svek på de mest osmakfulla sätt, det hjälper inte alltid att säga vad han vill höra!

Självförtroendet är nog inte det största problemet efter som han fått ihop det med andra tjejer som han dumpat när subban kallat!
Nej han behöver matas med en antibitch kampanj med snuskiga detaljer om subbans otroheter m.m ifall han pratar om hur bra det var så får du ta bort den tanken med en snabb påminnelse om otrohet.. Visst det är elakt som satan men ibland hjälper inget annat.. man kan inte resa sig förän man fallit ända till botten..
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

junsele
248 Inlägg
21 oktober 2007
tjejen har lindat han runt fingret förlängsen... inte mkt du kan göra åt saken, då blir han  nog sne på dej istället..känner igen det där..hade en polare som va i liknande sit.  dessa biachhezz.. wink

Sök