5865
Sök

instrumenthållare för A-stolpen på en saab 9-5 sedan ??

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
21 oktober 2007
Trådstartare
Som man kanske kan klura ut av topic så letar jag efter en instrumenthållare för a-stolpen på en saab 9-5 och skulle uppskatta om någon här hade något tips.

Min första post i detta forum btw tongue

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 174 Inlägg
21 oktober 2007
om det ej finns på realcars så kanske du kan köpa en universal å anpassa den för idn bil? lite glasfiber så är det nog fixat smile

Hmm, vet inte?
1 775 Inlägg
21 oktober 2007

Steelgray Saab 9-3 Aero -01 (fix och trix bil)
Gasa med hjärnan istället för högerfoten.

www.rallyshop.se
551 Inlägg
21 oktober 2007
Du jag bor själv i kristianstad, Jag kan köpa en universal till dig så kan jag spackla ihopa den till dig så får antingen jag eller du lacka den. Inga stora saker att modda dit själv... Mvh jocke 0738-431285  400:-Utan lack!!

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

6 170 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
Den kwansa länkade såg ju vettig ut men det gjorde ju inte priset hmm

Vill ju helst ha något som e lätt att bara "klicka dit" och inget med spackel och glasfiber eftersom jag varken e bilmeckare eller särskilt händig lol  (min grej e datorer och teknik)

Aja, jag får la leta vidare och hittar jag inget annat så blir det väl den där från speedparts (hur faen kan en liten sketen plastbit kosta 600kr ??)
Senast redigerat av TBOC_Razor (22 oktober 2007)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
22 oktober 2007
Har inte du airbag i A-stolpen på din bil?

Team Insane Racing

538 Inlägg
22 oktober 2007
realcar har. köpte min där o den passar perfekt! gå in o kolla under mina bilar!

6 170 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
Malm3n skrev:
Har inte du airbag i A-stolpen på din bil?

Ehm, ingen aning om jag ska vara ärlig big_smile

Det är en Saab 9-5 2,3T Aero iaf, vet inte var "luftpåsarna" sitter eller ens om där är sidokuddar.

Hmm, får väl ta och läsa igenom manualen lite mer nogrannt innan jag köper en så hållare då då men dom man sätter på instrumentbrädan e ju faen skräckfula :S

Albertoo: Den på Realcar e ju lika dyr som den från Speedparts.

Ingen som har nått billigare förslag ??

Annars får jag väl antingen skita i det eller vänta tills jag har mer pengar att röra mig med (lön på 13000 och avbetalningar på bilen varje månad på 7000 tongue)
Senast redigerat av TBOC_Razor (22 oktober 2007)

6 170 Inlägg
25 oktober 2007
Trådstartare
Låg i sängen med instruktionsboken som nattläsning (tongue) och nej ingen airbag i A-stolpen, den sitter i sidan av stolen.

Och sen funderade jag på om man inte skulle ta en dubbel mätarhållare även om jag bara har en mätare för tillfället eftersom man får "mer plast för pengarna" om man köper en dubbel än om man köper en singel big_smile

Vad finns det egentligen för olika mätare och vilka e mest användbara att ha (och inte alltför jävliga att koppla in för någon som inte kan ett piss om bilar tongue)

Sök