27 oktober 2007
Trådstartare
Tja!
Kom precis hem från krogen. jag bor i sthlm och har precis blivit av med min jacka som kostade 2000 kr. Jackan hängde i den där j*vla garderoben. Det här är 2a gången detta händer mig. Vilket resulterade i att jag blev så förbannad att jag först försökte hitta min jacka inne på stället utan resultat. När jag sen pratade med vakterna istället sa dem att jag skulle vänta utanför. Av ren ilska välte jag en 30skylt med betongblock mitt framför ögonen på polisen som stog utanför. " Du kommer inte in igen " sa vakten... jippi tänkte jag o var tvungen att gå därifrån innan jag gör nått annat dumt. ( Polisen sa ingenting). När jag sen gick ner igen o väntade på att nån idiot skulle komma ut med min jacka på sig så gick jag fram till snuten som såg mig välta skylten o allt. Jag sa då " Hej! Jag har precis blivit av med min jacka och hemnyklar, jag är så förbannad att jag skulle kunna misshandla nån. Vad ska jag göra ? "
Jag fick svaret. "Ring 11414. Och gör en anmälan! Det är steg 1, ta det lugnt nu killen".
Ja men va bra, så jag ringde och gjorde en anmälan. Nu jävlar blire försäkringsbedrägeri så det stänker om det. För 2 år sen blev jag misshandlad o fick inte ett öre av IF för att polisen aldrig grep dem misstänkta.
Mina kompisar dock utan synliga skador fick många ören.
Anlita aldrig IF!
Var bara tvungen att skriva av min ilska, är glad att jag inte tog ut den på någon annan!