vinge till volvo 740

rosaelefjant
2 april 2006 · 159 Inlägg

passar 940 takvinge på volvo 740??  hur liger det til med typ 850 å v70 takvingar? passar dem oxå??  nån som har det på bild wink   

även bakluckevingar, passar dem typ 850 lr s70 på en 740??

VW_Jens
2 april 2006 · 608 Inlägg

vet inte säkert men jag tror inte att dom passar på 740 någon av dom!
bakluckevingarna borde man få att passa med några små omändringar på vingen.är dock inte säker på saken! hmmhmm

old volkswagens never die,they just get lower:D
Audi S4 (2006)
xBjorlingx
2 april 2006 · 433 Inlägg

Tackvingarna går väl lätt på, 850vingen måste du förlänga om du ska ha den till bakluckan..likaså med s70 och 940 om jag inte är helt ute och cyklar..

jimmygrondahl
2 april 2006 · 4 Inlägg

Vingen från 945 passar bra på 745! Bara att sätta dit.

rosaelefjant
2 april 2006 · 159 Inlägg

jimmygrondahl skrev:
Vingen från 945 passar bra på 745! Bara att sätta dit.

jag hade tenkt mig ha en 945 vinge på en 744 big_smile  passaar det oxå rakt p?`wink

brelasten
2 april 2006 · 274 Inlägg

jo de passar på 744 med.. har en själv.. men de e de att de e nån cm för kort.. men de syns knappt.. ja har inte breddat min..

fyllo
rosaelefjant
2 april 2006 · 159 Inlägg

brelasten skrev:
jo de passar på 744 med.. har en själv.. men de e de att de e nån cm för kort.. men de syns knappt.. ja har inte breddat min..

oki, du har ingen liten bild på det? wink

Volvo Knugen The one and only
2 april 2006 · 1 091 Inlägg

har 855 vinge på min 744:a. dom måste kapas om för att passa taket. kan fixa bilder.....

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
SpeedOfLight
3 april 2006 · 1 432 Inlägg

Ja 945 takvinge passar rakt av på 744...
Det enda som är är det att orginalfastsaättningen är anpassad för kombi så du måste göra en egen lösning på fastsättningen men då har vi allas våran bästa stylingvän sikaflex, bara att limma dit den och sen så spacklar du bort kanten som blir, men se till att du får den att sitta bra så får du ha den kvar, finns mycket folk som inte har lärt sig skillnaden på mitt och ditt där ute...
Har själv blivit av med en takvinge och en 940 sedan vinge då jag har haft inbrott i mitt garage...

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Donny_Sug
18 april 2006 · 4 Inlägg

SpeedOfLight skrev:
Ja 945 takvinge passar rakt av på 744...
Det enda som är är det att orginalfastsaättningen är anpassad för kombi så du måste göra en egen lösning på fastsättningen men då har vi allas våran bästa stylingvän sikaflex, bara att limma dit den och sen så spacklar du bort kanten som blir, men se till att du får den att sitta bra så får du ha den kvar, finns mycket folk som inte har lärt sig skillnaden på mitt och ditt där ute...
Har själv blivit av med en takvinge och en 940 sedan vinge då jag har haft inbrott i mitt garage...

mm... käns förjävligt att bli av med grejer... jag har blivit av med en cross för en tid sen och det va inte så kul wink

Racso Dr Snuggles
5 maj 2006 · 956 Inlägg

940 takvingen passar på 740. Det är en sån jag har ..

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Jukkas :]
5 november 2007 · 469 Inlägg

Racso skrev:
940 takvingen passar på 740. Det är en sån jag har ..

du har ingen bild på den ? tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang