4727
Sök

GAS nån som har serien från gas den oranga med 10" bas 6,9 och 5,25" ??

yrkeschaufför
709 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
måste bara fråga vad ni tycker om dom, jag tycker faktiskt att det är jävligt mycket ljud med tanke på priset  .. måste bara få veta vad ni andra tycker om d.. 

keep on rolling baby

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

16 197 Inlägg
10 november 2007
håller me dig.. tokigt vettiga saker för pengarna..big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

yrkeschaufför
709 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
asså så du har det oxå haru hela serien eller .. ??  d enda ja saknar är skrikarna men ä inte så sugen på dom heller tongue

svetsare
329 Inlägg
10 november 2007
har de där fast inte nå 5.25 utan 4or.. om jag inte mins fel:P har då separat steg till 6.9orna oxå och jag tyckte de var riktigt bra grejer för pengarna!!

Celica 2.0 Gti -90

16 197 Inlägg
10 november 2007
dom nya alphakiten låter riktigt bra me tanke på va dom kostar..big_smile   mycke bättre än deras koaxialer...

"Testar man inte så får man aldrig veta"

644 Inlägg
10 november 2007
Jag kör med gas grejjer inne i kupen .. två 6x9 och två 6x5 or i hatthyllan sen två skrikare fram men ska sätta i gas 5x25 i alla dörrar sen.. men tycker då de låter riktigt bra faktist

yrkeschaufför
709 Inlägg
10 november 2007
Trådstartare
tack   och jag tycker fan att det är stört bra ljud och sen har dom ju inte misslyckats med designen heller tongue  men kan ju råda dej till att köpa  högtalarna till dörrarna dom som ligger på 6"  tror dom låter bättre.-.. men ska inte klaga på 5,25"orna låter ju bra. men jag hade hoppats på lite bättre drag. men allt det jag köpt är ju lätt värt varenda krona. har bilder på mitt prodjekt om nån skulle vilja kolla ,,,, mvh jocke

644 Inlägg

Sök