Hela instrumentpanelen eller "mittkonsollen"?
Jag ska lacka min instrumentpanel och dörrsidorna så fort jag får ur dom ur bilen..
Jag ska lägga..
1. Plastprimer.
2. Sprutspackel med mjukningsmedel.
3. Färg.
Tror det blir bäst resultat så, eller??? Nån som har gjort på något annat sätt?
Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
-->
Projekt-tråden <--