5081
Sök

Letar Realcar vinge

506 Inlägg
15 november 2007
Trådstartare
Hejsan undrar om d finns någon här som vet eller har en sådan vinge som realcar har på sin voilvo 855a?? Är ute efter en sådan! Skulle vara tacksam om någon vet vart man kan köpa dessa! Jag har nämligen ringt till realcar å de säljer inte dessa längre så d kunde inte hjälpa mig på den fronten! Ha d fint Banny

Born to be wild and crazy

Starkt Nürburgring-beroende :)
95 Inlägg
15 november 2007
Banny69 skrev:
Hejsan undrar om d finns någon här som vet eller har en sådan vinge som realcar har på sin voilvo 855a?? Är ute efter en sådan! Skulle vara tacksam om någon vet vart man kan köpa dessa! Jag har nämligen ringt till realcar å de säljer inte dessa längre så d kunde inte hjälpa mig på den fronten! Ha d fint Banny

Denna vinge går inte att få tag på längre förutom på ett sätt. Denna vinge såldes och ingår i JTCC-klassens reglemente inom banracing vilket innebär att det enbart är denna vinge som är godkänd i klassen. Alltså är enda sättet att få tag på denna vinge att köpa den begagnad från någon som kör JTCC eller som har slutat. Vingen har utgått ur produktion hos tillverkaren och finns inte att tillgå längre.

Sök