4864
Sök

Säkringen till Stereon går hela tiden

1 587 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
Tjena.. Jag har ett problem på min volvo sad..!

Stereon funkade hela tiden.. Sen en dag helt plötsligt la den av.. Jag kollade om säkringen gått och det gjorde den.. Det var en 15A, jag satte in en ny.. Satte på bilen sen stereon och då tänds stereon o släcks direkt.. Säkringen går igen.. sad

Hjälp mig, vad är det för fel sad ???

1 297 Inlägg
16 november 2007
Det är säkert någon strömkabel som har nötts upp lite och jordar. kolla kablarna först! (jag har samma problem med mitt neon, ska kolla alla kablar i bilen i helgen:X)

1 587 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
Jo Jag har kollat kablarna, dom kablarna i början är helt okej.. Men dom som går längre in vet jag inte.. Jag når inte ända in dit hahaha smile

junsele
248 Inlägg
16 november 2007
en 15a som ryker direkt..ajaj...ta en titt på kablarna bakom så att det inte är nån som har lossnat och jordar, annars ser det rätt mörkt ut för din stereo.

1 587 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
Asså i början i alla sladdar.. Dom som går från stereon och inåt i bilen.. Dom är de inget fel på :S de måste vara där inne nånstans, längre in.. Där jag inte når sad haha !!

Stereon skiter jag i, går den sönder så får den göra de, bara o köpa ny eller så smile jag vill ba få i ordning så det inte kortsluter hela tiden sad !!

Sök