3022
Sök

Söker ungefärligt "värde" på fälgar

Yellow bug!
1 640 Inlägg
19 november 2007
Trådstartare
Har blivit erbjuden att köpa 4 stycken såna här fälgar på dåliga däck. Blir det köp slänger jag på dom på dom nya däcken som sitter på bilen nu. Skulle ni göra det? Vad kan dom vara värda? Priset som är sagt är ca 5-600 (hundra, under tusenlappen!) för 4 fälgar+däck (2 dåliga, 2 bra). Vilket jag tänkte pruta ner lite till.

Kommer inte på namnet just nu, hjälp mej? tongue

http://i15.tinypic.com/72aopdz.jpg
Senast redigerat av Edil_ (19 november 2007)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Driifter;)
1 630 Inlägg
19 november 2007
ett par penta 100+ 15" ?

ja du 5-6K e ju ett jäkjla överpris enligt mig iaf ..

hade väl geött 2000-2500 inte mer än 3 iaf

Trimma för att köra fort? NÄ, Brett;)

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
19 november 2007
"Priset som är sagt är ca 5-600 för 4 fälgar+däck (2 dåliga, 2 bra). Vilket jag tänkte pruta ner lite till"

5-6k eller 500-600!? blev lite fundersam bara..

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
19 november 2007
Trådstartare
Givetvis FEM-SEX HUNDRA.. inte nåra tusen här inte! tongue

Så fem-sex HUNDRA är ett riktigt bra pris då? big_smile

Och tack, Penta var det ja tongue
Senast redigerat av Edil_ (19 november 2007)

2 924 Inlägg
19 november 2007
Ja, det är väl ett okej pris men om dom är skeva eller svårfixade skador så kan det bli dyra problem, räcker ju att en fälg e kass så har du major problem, för hitta en till kan bli jobbigt? :-S

~ Life is short, have FUN! ~

Gangsta medlem
59 Inlägg
19 november 2007
peegee skrev:
Ja, det är väl ett okej pris men om dom är skeva eller svårfixade skador så kan det bli dyra problem, räcker ju att en fälg e kass så har du major problem, för hitta en till kan bli jobbigt? :-S

Det är ju ett bra pris men som sagt checka så den inte har några allvarliga skador

Yellow bug!
1 640 Inlägg
19 november 2007
Trådstartare
TheHumbleGangstas skrev:
peegee skrev:

Det är ju ett bra pris men som sagt checka så den inte har några allvarliga skador

Köpte dom av en polare så tongue Men inga allvarliga skador som syntes iaf. Blev faktiskt köp! tongue Kommer rulla som sommarfälgar nu.

Men om jag vill få sålt dem sen, kan man få sålt dem för typ 2-3k då? Såg att det är de priset som är på Penta fälgar på blocket? tongue

Sök