2669
Sök

Photoshop eller Illustrated

10 Inlägg
19 november 2007
Trådstartare
Hej...!
Någon som är grymt bra på photoshop eller illustrated som har tid och lust att hjälpa med ett litet designprojekt??smile då jag själv inte kan photshop eller illustrated särkilt bra...sad  det är en minikaffebryggare som ska göras snyggt i ngt av programmen..skisser finns... ska inte vara super detaljerat.. men någorlunda... deadline...2dec....hmm så aningen sent ute kanske... men utställning 4-6dec.... hoppas ngn kan hjälpa...smile
/ Louise
Senast redigerat av flisan_83 (20 november 2007)

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
20 november 2007
Aha!! Så det är en minikaffebryggare som du behöver hjälp med att fixa i ps!
Lycka till å hoppas det finns ngt nice boy som kan hjälpa dig här!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
20 november 2007
skulle ju kunna göra ett försök smile kan ju använda lite olika program, Photoshop och SolidWorks som är ett 3D program!

Team Insane Racing

Körv
3 535 Inlägg
20 november 2007
Som jag fattat det så vill du att någon ska göra en bild åt dig. Sen ska du ställa ut denna bilden i ditt namn, eller?

Truckdriving Man

10 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
mmm fast solid works e ju CAD... o inte en sån modell jag e ute efter...det kan jag göra själv...fast e du grym på CAd så är ju det oxå snyggt....

10 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
hanldar inte om att ställa ut ngt i mitt namn.... handlar om en produkt o att få fram det man vill förmedla.... o fårgar ngn vem som gjort den komme rjag ju inte säga att det e jag.....

Art Director
75 Inlägg
20 november 2007
nybörjare, använd Illustrator istället för att bibehålla kvaliten när du ska ändra storlek på bilden.

Flisan skicka över ett PM om du behöver ha hjälp, jobbar som grafiker...

417 Inlägg
20 november 2007
Hur går det flisan? Har du fått nå´n seriös hjälp än? Lycka till med projektet i vilket fall & lycka till med billacken... blir det metallic?? tongue

mvh/Jocke

10 Inlägg
21 november 2007
Trådstartare
jag hoppas det blir metallic.... ska dit imorn.... nja.. lite svagt med hjälp asså....

Ingen himmel är så blå som min
2 981 Inlägg
21 november 2007
Jag jobbar en del i Solid Works, samt leker i PS. Lite från va beroende på vad det är du vill ha ochd så kanske jag kan hjälpa.
Snygga bilder i SW kan man ju få genom renderings-delen. Kan bli sketasnyggt!

/Mattias

Sök