5128
Sök

100+och team dynamics.

945 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
#1
Är detta ett bra märke på fälgar?Jag har ett par 17" black crome heter dom tror jag.10 ekrade och är ganska snygga.Kommer lägga upp bilder på dom snart men vill bara veta vad den allmänna uppfattningen är om märket.Ja just de,vet inte om märket är 100+ eller Team Dynamics.


Bigge
17 januari 2006
#2
Jag var på väg att köpa ett par 17", 10-ekrade 100+ fälgar. Kommer inte ihåg vad dem hette exakt. Men vad jag har hört så är det väll ett rätt schysst märke.
PS. Köpte dem inte för att en annan bjöd över mig å hade inte råd att bjuda över honom! : /
Senast redigerat av Bigge (17 januari 2006)

945 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
#3
Okok...Funderar på att slipa lite o lacka fälgarna i matt svart.tror ni det kan bli snyggt.


Bigge
17 januari 2006
#4
Ja det beror väll på vad du har för färg på din bil. Fast svart fälgar är ju alltid fränt ; )

945 Inlägg
17 januari 2006
Trådstartare
#5
Lila bil har jag så jag tror de kan va tufft.


945 Inlägg
19 januari 2006
Trådstartare
#6
Bild upplagd på fälgen.synpunkter uppskattas!

http://www.garaget.org/?car=13939&image=133236


Bigge
23 januari 2006
#7
Jo men svarta fälgar på dendär s40'n skulle nog blir grymt snyggt, svårt å säga när fälgarna inte sitter på men jag tror nog det blir hur bra som helst! : D


Sök