4151
Sök

Trasig baktorkare, köpa ny?

JDM
593 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Tjena baktorkaren på min civic har inte mycket för sig. Det händer nada när jag vrider på reglaget, den bara ligger där. Så jag hade just tänkt köpa en "ny" torkarmotor från skroten, men är det säkert att det är den som är trasigt? Eller kan det vara något annat? Vad bör jag kolla innan köp?

Tack på förhand // Axel

Det ska vara JDM och bana!

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
28 november 2007
**
bytt bil och köp en BMW. lol
jag skojar, kolla om det kommer ström till motor när du sätter på den, om inte, kolla säkringen, om ja, tag på  harmare och banka lätt på motoren, om problemet kvar stor, demontera motor, kolla insida, behöver kanske bara göras ren och smörja med 5.56. Om den vägrar att fungera, den är kass och behöver bytas. lycka till. cool

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

volvoraggare
4 776 Inlägg
28 november 2007
skulle kunna vara reglaget också eller så är det torkarmotorn som pajat mät på torkarmotorn om det kommer fram nå ström

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

16 197 Inlägg
28 november 2007
ta bort den..smile mycke snyggare utan.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

JDM
593 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
okey, fattar inte att jag inte tänkte på säkringen! Klart jag ska kolla de sakerna. Men hur mäter jag?

Ta bort, tja på vissa är det snygt med borttagen, men jag tycker den är ganska så diskret när den är så liten och så behöver jag den, iaf nu i vintertider. Ser inte någonting utom rakt fram, blir brutal imma på sidorutorna också finns det något jag kan göra åt dem?

Säkringarna kanske kan lösa mitt problem med skyltlyktorna...

Det ska vara JDM och bana!

Sök