Garanterat fake, annars hade det varit i media hur mkt som helst. Kommer ni inte ihåg när dom hittade den där konstiga hajliknande varelsen ? Var ju med på första sidan i 3 dagar och artiklar om den hur länge som helst. Den var ju förövrigt med på filmen, en av varelsena dom hade hittade såg ju ut som nåt från pokémon så den tror jag var fake den med.
de flesta som var på filmen finns.. de är djuphavs-fisk och brukar se väldigt konstiga ut... men just den fisken som även finns på bild längre upp är garanterat photoshoppad ... ^^
Garanterat fake, annars hade det varit i media hur mkt som helst. Kommer ni inte ihåg när dom hittade den där konstiga hajliknande varelsen ? Var ju med på första sidan i 3 dagar och artiklar om den hur länge som helst. Den var ju förövrigt med på filmen, en av varelsena dom hade hittade såg ju ut som nåt från pokémon så den tror jag var fake den med.
Jag vet, jag tog ett screenshot från filmen för att få med bilden. Ja, bland de sista fanns även en mycket märklig varelse, som kan vara hämtad direkt från en tecknad film.
Men, världen i avgrundarna är långt, mycket långt från utforskad. Det var inte många år sedan kvastfeningen dök upp, en fisk som alla trodde var utdöd sedan länge. Och vad var det Niclas Mårdfelt såg på sin atlanten-rodd? "* En 4-5 meter lång ålliknande varelse, klädd med ljusgrå kropp med bruna fläckar beprydd med ett hundansikte (dobberman) ringlade under båten." På nästan 5000 meters djup.