3114
Sök

hur funkar det me ljudanläggningar i bilen dvs orginalsystem?

1 268 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
vad krävs för att "spränga" högtalare på ett orgsystem? eller är det anpassat så det inte ska gå?

2 600 Inlägg
29 november 2007
spela högt:P jag vet inte kankse är nån gräns på stereon så att det inte ska gå men det tro jag inte det är. om det inte gå kankse det är ett förjävla bra system tongue :skämt: men varför ska du spränga högtalarna?

gör som jag kör gubba racer=)

1 268 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
klimpan skrev:
spela högt:P jag vet inte kankse är nån gräns på stereon så att det inte ska gå men det tro jag inte det är. om det inte gå kankse det är ett förjävla bra system tongue :skämt: men varför ska du spränga högtalarna?

vet ej om man typ har lust dra på en skön låt när man glider ute.... gillar bas å dunk.....

DFFL
9 020 Inlägg
29 november 2007
Låter bra när jag spelar nästan fullt iallafall. (25 av 30 på volymen brukar jag ha när jag spelar högt)

Iofs. så har jag Concert-stereo och BOSE-högtalare.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 268 Inlägg
29 november 2007
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Låter bra när jag spelar nästan fullt iallafall. (25 av 30 på volymen brukar jag ha när jag spelar högt)

Iofs. så har jag Concert-stereo och BOSE-högtalare.

du har väl bättre grejer det är ju ådi tongue du har...

jag har en S40 Fas 2 -03 med orginal Stora stereon vad jag fattat det som

2 600 Inlägg
29 november 2007
men ha inte volvo bra högtalar system ?

gör som jag kör gubba racer=)

Sök