4210
Sök

Facebook skvallrar om vad du köpt för julklappar

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
27 november 2007
Man får till och med passar sig för det man skriver på ett inlägg, det finns folk som har betalt för att leta efter olika inlägg som bevis material på internet och skriva om det i tidningen och då i vissa fall landa i en domstol och hamna där man inte vill.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

524 Inlägg
27 november 2007
De är säkert sant men då kommer det ju komma i en form av funktion som man själv väljer att lägga till.....

2 594 Inlägg
28 november 2007
hörde de där me fast på radion där varnade man även för facebok att man inte skulle skriva eller lägga ut info om sina vänner eftersom facebok lämnar ut uppgifter om en

vaarala
184 Inlägg
28 november 2007
alain skrev:
Snart är det som i Ryssland, det är inte du som titta på tv, det är tv som tittar på dig. cool

hahah..true! lol

Ingen himmel är så blå som min
2 986 Inlägg
28 november 2007
alain skrev:
var på ikea med familje kort för att få lite bättre priser, efter 2 veckor ringde dom mig och sa att de hade inte min internet adress, jag bara svarade att dom skulle inte få eller och att jag inte vill höra någonting från dom på internet.

Din internetadress?? Varför gav du inte dom adressen:
www.garaget.org/alain ??? Du kunde ju fått en 5a av IKEA wink

/Mattias

169 Inlägg
28 november 2007
Tror det är ren bullsjit hur fasen ska facebook veta vad jag köper och vem fasen jag ska ge det till bara undra och ne jag litar inte ett dugg på aftonbladet eller liknande skvaller pressar står bara en massa skit, det ända som är roligt med dessa tidningar är serierna tongue

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
28 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Om du köper någon julklapp på nätet så snappar facebook upp det och skvallrar för din vänner m.m. Nu kan man visst inte ens få köpa julklappar ifred (räcker det inte med att folk är nyfikna ändå?) =P

Jaha, nu vet ni det.

Kanske onödig tråd men... Bara en varning från mig tongue

Ha det bra! smile

Tack, det känns väldigt viktigt att ha det här i åtanke. Jag lägger det i samma hög som din smitande krock-kompis och ert byskvallrande..

1 142 Inlägg
28 november 2007
varför är man ens medlem på facebook eller lunarstorm och alla dom där sidorna har ni inget liv så ni måste få kompisarna på internet?

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
28 november 2007
snoddas skrev:
varför är man ens medlem på facebook eller lunarstorm och alla dom där sidorna har ni inget liv så ni måste få kompisarna på internet?

... sade garaget-medlemmen. roll

1 142 Inlägg
28 november 2007
hehehe touché pUs *fan ja har ingen comeback på den* cya

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
Ja, jag trodde från första början att facebook var skit och nu vet jag iaf att det är så ha ha. tongue

Aldrig varit medlem men jag är nöjd ändå smile

I do it my way

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
28 november 2007
Trådstartare
pUs skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Om du köper någon julklapp på nätet så snappar facebook upp det och skvallrar för din vänner m.m. Nu kan man visst inte ens få köpa julklappar ifred (räcker det inte med att folk är nyfikna ändå?) =P

Jaha, nu vet ni det.

Ha det bra! smile

Tack, det känns väldigt viktigt att ha det här i åtanke. Jag lägger det i samma hög som din smitande krock-kompis och ert byskvallrande..

Kom du inte på något bättre att skriva? wink

Ja, jag har väl sagt det till dig innan; Du tror på vad du vill.

Om du nu tycker att allting som skrivs är så himla dumt varför ens lägga ned energi och tid på att säga att " SÅ ÄR DET INTE!!!" fattar inte varför, men du är bra på det.

I do it my way

1 703 Inlägg
28 november 2007
Jag antar att det är ett script som söker igenom cookies från de mest välkända onlinebutikerna. Att sedan publicera information från dessa är sedan en walk in the park. Sen om det är just julklappar skiter nog författaren till eventuell aftonbladetreporter i.

Likadant finns det script som söker igenom adresser i online email klienter som sedan skickar ut invites till typ facebook etc etc etc.

9 108 Inlägg
28 november 2007
haha fattar inte varför alla är så besatta av Facebook, detta var ju ännu en orsak att bojkotta det smile

4 571 Inlägg
28 november 2007
MilleN skrev:
haha fattar inte varför alla är så besatta av Facebook, detta var ju ännu en orsak att bojkotta det smile

Aldrig sett meningen med det.
Känns som lunar för vuxna, störtlöjligt wink

study
772 Inlägg
28 november 2007
jag har inte kört en ferarri så dne är nog jätte tråkig att köra.

så verkar vissa resonera här i stället för att testa.
frågan är ju hur många som köper klapparna på nätet.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
30 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
pUs skrev:
BadGirl_854T5 skrev:

Jaha, nu vet ni det.

Ha det bra! smile

Kom du inte på något bättre att skriva? wink

Ja, jag har väl sagt det till dig innan; Du tror på vad du vill.

Om du nu tycker att allting som skrivs är så himla dumt varför ens lägga ned energi och tid på att säga att " SÅ ÄR DET INTE!!!" fattar inte varför, men du är bra på det.

Jag är bra på offtopic.

Sök