4078
Sök

Ferrari och lamborghini modellbilar.

1 Inlägg
3 december 2007
Trådstartare
Hej allihopa.
jag älskar ferrari och lamborghini bilar och jag vill köpa modellbilar.
och jag undrar vart man kan köpa dom? finns det affär? elr måste man beställa?

Tack!

BMW fantast
1 172 Inlägg
3 december 2007
www.one18.se har några.. jävligt bra sida.. inget kludd med beställningarna och snabb leverans.. fick mina paket 2 dagar efter om dom har den på lager hemma... vilekn storlek ska ska du ha? mina är 1:18 och jag ahr 26 st för tillfället... 3 lamborghini och 2 ferarri...
Senast redigerat av AeroMalm (3 december 2007)

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Frep
3 december 2007
Grejen med återförsäljarna är att de inte skyltar så speciellt bra på nätet.. Men bor du i Sthlm så vandra omkring i Gamla Stan eller söderns bakgator och du lär hitta ett gäng! Men jag är nästan säker på att de är billigare att beställa, tänk bara på att köpa av dyrare märken. Budgetvarianternas detaljrikedom är ofta lika med noll. Testa www.modellbilsvagnen.se

7 100 Inlägg
3 december 2007
Frep skrev:
Grejen med återförsäljarna är att de inte skyltar så speciellt bra på nätet.. Men bor du i Sthlm så vandra omkring i Gamla Stan eller söderns bakgator och du lär hitta ett gäng! Men jag är nästan säker på att de är billigare att beställa, tänk bara på att köpa av dyrare märken. Budgetvarianternas detaljrikedom är ofta lika med noll. Testa www.modellbilsvagnen.se

tänkte precis skriva den sidan ja med tongue
där har dom en jäklans massa snygga modeller smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

582 Inlägg
4 december 2007
Maisto gör fina bilar till bra priser.

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

Sök