Vart får man itag på "mini-regplåtar" som är lagliga?

Pikey
4 december 2007 · 2 283 Inlägg

Tjena Garaget!

Jag har letat överallt men inte hittat mini nummerplåtar som är lagliga från VV?

Har för mig att det fanns innan i alla fall, men jag kanske har fel?

Någon som hittar kan ju länka smile

Peace

R.I.P. Michael Jackson!
John87 Stolt Volvoägare
4 december 2007 · 4 913 Inlägg

Tänkte du på USA-skyltar?

http://www.garaget.org/archive/44947/64782/64782-641595.jpg

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
atech
4 december 2007 · 24 Inlägg

Pikey skrev:
Tjena Garaget!

Jag har letat överallt men inte hittat mini nummerplåtar som är lagliga från VV?

Har för mig att det fanns innan i alla fall, men jag kanske har fel?

Någon som hittar kan ju länka smile

Peace

Det finns inga lagliga mini plåtar du kan beställa på nätet
du får helt enkelt ta kontakt md vv och har för mej att du får ge en bra anledning varför du ska ha såna.Allså du får säga de att du inte kan ha e stor skyllt att den inte får plats och sen får du nog skicka in bilder på varför

Pikey
4 december 2007 · 2 283 Inlägg

Aa det var sånna jag menade, ajja jag skaffar sånna sen om de klagar sätter man på de gamla igen...

R.I.P. Michael Jackson!
evilaudio
4 december 2007 · 16 195 Inlägg

är bilen en gång väl inreggad/besiktad me stora/vanliga skyltar så e de typ omöjligt å få små skyltar från vv..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
WilYawn Golle
4 december 2007 · 448 Inlägg

evilaudio skrev:
är bilen en gång väl inreggad/besiktad me stora/vanliga skyltar så e de typ omöjligt å få små skyltar från vv..

Stämmer bra det, vv har en lista över vilka modeller som är reggade med små skyltar.
Är inte din bil med där så är det så gott som omöjligt.

James May: In other news.... I've fitted a fan!
John87 Stolt Volvoägare
4 december 2007 · 4 913 Inlägg

WilYawn skrev:

evilaudio skrev:
är bilen en gång väl inreggad/besiktad me stora/vanliga skyltar så e de typ omöjligt å få små skyltar från vv..

Stämmer bra det, vv har en lista över vilka modeller som är reggade med små skyltar.
Är inte din bil med där så är det så gott som omöjligt.

Synd bara att min bil är det sad

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Perss0n
4 december 2007 · 435 Inlägg

jag ringde till vv å sa att jag ville ha liten skylt fram till min och det fick jag (hade stor innan), kostade 60kr. Men jag får inte ha liten bak.

Tror inte det finns så många bilar som får ha små skyltar lagligt.

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
evilaudio
4 december 2007 · 16 195 Inlägg

Titan89 skrev:
jag ringde till vv å sa att jag ville ha liten skylt fram till min och det fick jag (hade stor innan), kostade 60kr. Men jag får inte ha liten bak.

Tror inte det finns så många bilar som får ha små skyltar lagligt.

då har du haft tur..  har försökt till fler av mina bilar men aldrig fått de.

skylt e så fult.. bättre å åka utan..smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
4 december 2007 · 6 170 Inlägg

Haha vill jag ha mindre skylt fram skruvar jag bara bort den riktiga skylten så sitter det en sån där liten "dekalskylt" bakom tongue

Lite bök men snyggare vid fotografering, dock har jag inte gjort det på bilderna som ligger uppe atm.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
WeDo
4 december 2007 · 3 390 Inlägg

Jag har en usa skylt fram på saaben från dekaltrim... Besiktningen tyckte inte om det... fast det är ju bara 1 gång per år så det går ju att byta... Polisen har inte sagt ett smack dom gångerna jag blivit stannad....

Fast som sagt, laglig är svårt att få.... jag sökte men fick till svar att "om bilen är modifierad så är det inte tillräckliga krav".....

Senast redigerat av WeDo (4 december 2007)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
laazy vorsprung durch teknik
4 december 2007 · 886 Inlägg

Titan89 skrev:
jag ringde till vv å sa att jag ville ha liten skylt fram till min och det fick jag (hade stor innan), kostade 60kr. Men jag får inte ha liten bak.

Tror inte det finns så många bilar som får ha små skyltar lagligt.

Rätta mig om jag har fel men har inte 200sx klubben lyckats få igenom att alla med en 200sx  som vill ska kunna få liten skylt via vv?, Har nämligen för mig att jag läst det någonstans.

Senast redigerat av laazy (4 december 2007)

båge montör och hobby mekaniker
4 december 2007 · 2 672 Inlägg

laazy skrev:

Titan89 skrev:
jag ringde till vv å sa att jag ville ha liten skylt fram till min och det fick jag (hade stor innan), kostade 60kr. Men jag får inte ha liten bak.

Tror inte det finns så många bilar som får ha små skyltar lagligt.

Rätta mig om jag har fel men har inte 200sx klubben lyckats få igenom att alla med en 200sx  som vill ska kunna få liten skylt via vv?, Har nämligen för mig att jag läst det någonstans.

sant! alla 200sx får ha liten skylt FRAM men inte bak.. iaf enligt en kompis som är medlem på 200 klubben,

Senast redigerat av båge (4 december 2007)

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.
Volkswagen Caddy 1,8 16v mk1 "Lilla Blå" (1990)
Volkswagen Golf GTD "Smokey Joe" (1990)
b0hman
4 december 2007 · 202 Inlägg

Jag har liten skylt fram och bak, lagligt big_smile

Ford Mustang GT "Singelturbo" (1995)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
4 december 2007 · 3 804 Inlägg

Kan du snacka går allt.. ring till vv bara "Hejsan jag har precis lagat min bil sen den krockades och jag beställde stötfångare från usa det blev mkt billigare o nu får inte regplåtarna plats" Säger hon då "skicka in bilder" för hon har dålig dag så lägger du på och ringer upp igen o hoppas att en gladare människa tar samtalet smile


Bmw osv..
Wanegardh Asgammal medlem.
4 december 2007 · 2 246 Inlägg

båge skrev:

laazy skrev:

Titan89 skrev:
jag ringde till vv å sa att jag ville ha liten skylt fram till min och det fick jag (hade stor innan), kostade 60kr. Men jag får inte ha liten bak.

Tror inte det finns så många bilar som får ha små skyltar lagligt.

Rätta mig om jag har fel men har inte 200sx klubben lyckats få igenom att alla med en 200sx  som vill ska kunna få liten skylt via vv?, Har nämligen för mig att jag läst det någonstans.

sant! alla 200sx får ha liten skylt FRAM men inte bak.. iaf enligt en kompis som är medlem på 200 klubben,

japp det stämmer..tacka oss på 200sx-klubben för det

WeDo
4 december 2007 · 3 390 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:
Kan du snacka går allt.. ring till vv bara "Hejsan jag har precis lagat min bil sen den krockades och jag beställde stötfångare från usa det blev mkt billigare o nu får inte regplåtarna plats" Säger hon då "skicka in bilder" för hon har dålig dag så lägger du på och ringer upp igen o hoppas att en gladare människa tar samtalet smile

aaa, eller så skickar du bilder på någon annan front smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang